« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
پایگاه خبری آوای رودکوف:عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: دادستان تهران علیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری به دلیل نطق میان دستور آن‌ها اعلام جرم کرده است، به همین دلیل این 2 نماینده به جلسه آینده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت شده‌اند.

به گزارش برترین ها؛عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس از شکایت دادستان تهران علیه دو نماینده مجلس خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به خبرگزاری «فارس» گفت: دادستان تهران علیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری به دلیل نطق میان دستور آن‌ها اعلام جرم کرده است، به همین دلیل این 2 نماینده به جلسه آینده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت شده‌اند.

شکایت دادستان تهران علیه دو نماینده مجلس

پیشتر نطق غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری (نمایندگان تهران) در صحن مجلس با حاشیه های فراوانی همراه شده بود.

پروانه سلحشوری نماینده تهران در نطق جنجالی خود از عملکرد نهاد‌های فرهنگی در جا انداختن حجاب انتقاد کرد و گفته بود: «سوال این است آیا ما پس از ۴۰ سال از انقلاب توانسته‌ایم دختران و زنان‌مان را باورمند به حجاب کنیم؟ قطعا نهاد‌های سیاستگذار و مجری اشتباهاتی داشته‌اند که نه تنها نتوانسته‌ایم حجاب را برای اقشار جامعه نهادینه کنیم بلکه گاهی آموزه‌های ما اثر عکس داشته است. اظهارات وی درباره حجاب واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

غلامرضا حیدری دیگر نماینده تهران هم در تظق خارج از عرف خود در صحن مجلس گفته بود: در شأن نظام اسلامی نیست که ما هنوز نتوانسته‌ایم رفع حصر آقایان کروبی، موسوی و خانم رهنورد و رفع ممنوع التصویری آقای خاتمی و آزادی بسیاری از زندانیان به ویژه زندانیان سیاسی را حل کنیم. به هوش باشیم که خفه کردن در استخر، ناگهان کلیت نظام را به خفگی نکشاند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: