« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
امام جمعه بهمئی:طبق فتوای مراجع تقلید گرفتن جریمه دیر کرد از مردم خلاف شرع است و بعضی اوقات بانک ها حتی دو برابر تسهیلات داده شده به متقاضیان خود از آنها سود می گیرند واین کار حرام است

به گزارش آوای دنا، حجت الاسلام سید ˈرحمت اله سیادتˈ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه افزود: علرغم خدمات شایسته بانک ها به مردم ،متاسفانه بانک ها وام ازدواج و قرض الحسنه را تعطیل کرده اند در صورتی که جوانان برای ازدواج نیازمند پرداخت تسهیلات هستند.

وی باتشکر ازخدمات بانک کشاورزی بهمئی اظهارکرد:بانک کشاورزی شهرستان بهمئی رتبه اول را در بین بانک های کشور از لحاظ ارائه خدمات ، تکریم ارباب رجوع و پرداخت تسهیلات کسب کرد.

وی بیان کرد: طبق فتوای مراجع تقلید گرفتن جریمه دیر کرد از مردم خلاف شرع است و بعضی اوقات بانک ها حتی دو برابر تسهیلات داده شده به متقاضیان خود از آنها سود می گیرند واین کار حرام است.

امام جمعه لیکک در ادامه اظهار داشت:مردم نیز نباید تسهیلات خود اشتغالی را در جای دیگر استفاده کنند و بانک ها باید بر نحوه هزینه تسهیلات نظارت داشته باشند.

منبع/ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: