« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴
محمود فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده طی پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای روکوف؛محمود فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به همه جوانان و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت.


متن پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزشی شهرستان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش شهرستان سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم. نام گذاری هفته تربیت بدنی و ورزش، مجالی برای اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.بی شک ورزش شهرستان لنده ، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگتر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان در عرصه رقابت های ملی و بین المللی گردید.

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد. وموجب رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت ،ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود. از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرارگیرد

اینجانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به کلیه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش،مربیان ،ورزشکاران ،داوران ،پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی وکلیه حامیان ورزشی شهرستان ورزش دوست لنده  تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور را مسئلت می نمایم.

محمود فاضلی همچنین اهم فعالیت های اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش را بیش از بیست برنامه و رویداد و مسابقه ورزشی عنوان کرد که از جمله این برنامه ها می توان به غبار روبی گلزار شهدا ، دیدار با امام جمعه شهرستان ،  دیدار از پیشکسوتان ورزشی شهرستان ، همایش پیاده روی خانوادگی ، ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان ادارات و برگزاری مسابقات دارت ، برگزاری مسابقات فوتسال ، برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال ، برگزاری مسابقات دو و میدانی برای آقایان و خانم ها ، برگزاری مسابقات تنیس روی میز آقایان و خانم ها ، برگزاری مسابقات شنا ، برگزاری مسابقات شطرنج آقایان و خانم ها اشاره کرد. .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین