« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر به مشتریان، سامانه ارتباط مشتریان با صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان راه‌اندازی شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت توجه به مقوله تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی سریع و نظام‌مند به مشتریان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این نهاد، سامانه ارتباطی این صندوق راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف ارائه خدمات قرض‌الحسنه به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت حمایت این نهاد از سال 1395 تأسیس‌شده است، افزود: گسترش، ترویج و توسعه سنت و فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه از رویکردهای راهبردی کمیته امداد در این صندوق است.

مظاهری اظهار کرد: خدمات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اعطای تسهیلات اشتغال و کارگشایی به خانوارهای تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر است و با بسترسازی انجام‌شده اتصال به شبکه شتاب سیستم بانکی کشور، کمک‌معیشت و یارانه مددجویان این نهاد از طریق این صندوق پرداخت می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سامانه برای طرح شکایات، درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهاد‌ها، گردش حساب، اطلاع مشتریان از اقساط و مانده بدهکاری و خدمات‌رسانی باکیفیت و سریع به جامعه هدف راه‌اندازی شده است.

مظاهری تأکید کرد: سامانه ارتباط مشتریان با صندوق امداد ولایت به‌صورت کشوری راه‌اندازی شده است و مشتریان این صندوق می‌توانند با شماره تماس 7439600-021 به‌صورت غیرحضوری خدمات موردنیاز خود را از طریق صندوق امداد ولایت دریافت کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
نجفعلی معنوی نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
1
با سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستان کار باارزشی هست ولی این صندوق باید حداقل در تمام شهرستانهای استان دایر میشد چون مشتریان این صندوق اکثریت افراد مسن و ناتوان وبیسوادی هستند. ومشکلات فراوانی دارند
مراد رنجبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
0
0
با سلام .. من مادرم زمین گیر است و پوشک می شود . برای تعویض کارت مراجعه کرد م به صندوق امداد ولایت در کمیته شیراز خانم زهرا خادمی از کارکنان آن صندوق چنان رفتار بد و زشتی که در شان یک زن مسلمان نیست داشتند . واقعا مسئولین کمیته این گونه افراد بد دهن را در راس روبرو ی ارباب رجوع قرار می دهند . که خیرین دیگر به امداد کمک نمی کنند .
طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
0
0
سلام چطور میشه درخواست وام فوری کرد برای خودم نمیخوام پیرزن همسایه مددجو کمیته امداد است اجاره نشین است ماهی دو میلیون باید بده الان ۹ ماهه عقب افتاده به ۱۸ میلیون ده میلیون هم بدن خوبه 09017232556
حاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
0
باسلام آیا امدادولایت با سند ملکی به مددجویان کمیته وام می‌دهد راهنمایی کنید ممنون میشم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: