« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
فوری؛
فرمانده انتظامی استان همدان، از کشف ۲۲۷ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و دستگیری ۵ قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و استان کهکیلویه و بویراحمد خبر داد.
 به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف:، سردار کامرانی صالح، در تشریح این خبر گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های مرکزی و غربی کشور می کند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده بر روی شیوه و شگرد اعضای باند توسط کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و همکاری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر کهکیلویه و بویر احمد در یک عملیات هوشمندانه خودرو قاچاقچیان در شهرستان کچساران شناسایی و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان، ۲۲۷ کیلوگرم تریاک کشف، ۵ قاچاقچی مسلح دستگیر و ۳ دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی ، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می باشد که ظرفیت های گسترده ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می برد.



منبع خبر : خبرگزاری برنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین