« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در آستانه ۱۲مرداد؛ با صدور بیانیه ای سالروز تأسیس این نهاد را به عموم مردم خصوصا همگامان صمیمی و همدل این شورا تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام الهی نیا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده  در آستانه ۱۲مرداد؛ با صدور بیانیه ای سالروز تأسیس این نهاد را به عموم مردم خصوصا همگامان صمیمی و همدل این شورا تبریک گفت.


متن این بیانیه به شرح زیر است:

در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یکی از رویش‌های ارزشمند‌ و گران‌بهای‌ انقلاب به نام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت و در جهت تحکیم وحدت نیروهای انقلابی و توجه جدی به مبانی دینی و انقلابی شکل گرفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در طول ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب، با حرکت در خط درست و شرایط مستقیم انقلاب و اسلام و با شناخت لحظه و اتخاذ تصمیم متناسب با آن لحظه سند و برگ زرینی را در کارنامه‌ پر افتخار خود به یادگار گذاشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۴۰ سال حضور مستمر و مثمر ثمر در عرصه های مختلف انقلاب و نظام به دور از جریانات و گروه‌بندی‌های سیاسی و تنها با تکیه بر منویات ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری در جهت پیشبرد اهداف عالیه گام برداشته که همین امر و جدیت شورا  عصبانیت نظام استکباری را به همراه داشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگرفته و برخاسته از اراده ملت غیور ایران اسلامی و برای  مردم بوده و میان‌ آنها جدایی نخواهد بود و از مهمترین توفیقات این نهاد همین حضور دشمن‌شکن، بصیرت آفرین و آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب بوده است.

پایان بخشیدن به غائله‌هایی همچون فتنه ۸۸ و خلق حماسه ۹ دی نشان از هوشیاری این نهاد در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب و حضور به موقع در صحنه انقلاب بوده که پس از آن رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در تعریف از این شورا فرمودند:( این شورا از کهن‌ترین و پر سابقه‌ترین نهادهای نظام بوده که بر اساس نیاز صادقانه و واقعی شکل گرفته است.)

در ادامه باید عرضه بداریم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از استقرار نظام در جهت حفظ موجودیت نظام، وحدت و استحکام ارکان و پایه‌های نطام، آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی به مردم در جهت مقابله انواع تهدیدات دشمنان گام برداشته و با بزرگداشت ایام‌الله و شعائر انقلابی و اسلامی و در صحنه‌ نگه‌داشتن مردم توانسته مهمترین وظیفه خود که همانا حفظ موجودیت نظام و انقلاب را به منصه ظهور برساند.

در پایان باید یادآور شویم، این نهاد مردمی و انقلابی از مهمترین ثمرات نظام و انقلاب بوده که همراه در صف مقدم دفاع از ارزشها حضور داشته است. امیدواریم حضرت حق بر توفیقات روز افزون این نهاد در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب‌ برحقش امام خامنه‌ای در جهت استواری نظام بیفزاید و در این راه ثابت قدم باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین