« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
حسین کلانتری خبر داد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گشت ارشاد کرونایی در استان راه اندازی می شود، گفت: در شرایط سختی به سر می بریم و این بحران تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی برطرف می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری در نشست ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه تاکنون بسیاری از واحدهای متخلف به دلیل تکرار تخلفات و بی توجهی به هشدارها پلمب شده اند، تاکید کرد: ما به دنبال پلمب کردن نیستیم و باید پروتکل‌ های بهداشتی به شکل مناسبی توسط اصناف و مردم  رعایت شود.


وی بر رعایت فاصله گذاری‌ های اجتماعی و هوشمند تاکید کرد و گفت: میزان بروز کرونا در استان دو برابر میانگین کشوری است.

کلانتری افزود: باید دید این مهم خروجی تست گیری دقیق و شناسایی مناسب زنجیره‌ های ابتلاء بوده یا عواملی مانند سرعت شیوع و گسترش و…در آن دخیل است.

وی خواستار ارزیابی از آمارهای ارائه شده با تکیه بر بررسی کارشناسی شد و گفت: گزارشی پیرامون این مهم در نشست آینده توسط دانشگاه علوم پزشکی ارائه شود.

کلانتری بر استفاده از ظرفیت‌ های آگاهی بخشی به مردم از جمله شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاران، بسیج، خانه های بهداشت و... تاکید کرد و افزود : راه اندازی گشت‌ های ارشادی کرونا با رعایت چارچوب‌ های اخلاقی و احترام می‌ تواند نقش مؤثری در راستای کنترل و قطع زنجیره کرونا داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی، عنوان کرد: خدمات بسیاری در استان شکل گرفته که باید توسط دستگاه‌ ها مستند سازی شود.

کلانتری عدم مستندسازی خدمات در استان را یک ضعف بزرگ دانست و گفت: منظور استفاده از مستندهای صدا و سیما نبوده و دستگاه‌ ها خدمات را در قالب گزارش تصویری، کلیپ کوتاه و … به مرکز ارسال کند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به افزایش تخت های بیمارستانی، بیان کرد: ورود دستگاه پی سی آر در استان گام بلندی بود.

وی با اشاره ورود ۱.۵ میلیون دوز واکسن آنفلوانزا به کشور، خاطرنشان کرد: سهم استان ما نیز پیش بینی شده است.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در شرایط سختی به سر می بریم، اظهار داشت: در آستانه زمستان هستیم و تنها با خودمراقبتی می توانیم این روزها را پشت سربگذاریم.
وی همچنین خواستار بازدید و نظارت مستمر از مدارس و مراکز آموزشی شد.

کلانتری تاکید کرد: فرمانداری ها ستادهای شهرستانی کرونا را فعال تر کنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: