« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
با انتشار پیامی اعلام شد؛
فرمانده انتظامي لنده گفت : عوامل نيروي انتظامي با كساني كه چهارشنبه آخر سال باعث اخلال و آرامش مردم مي شوند برخورد خواهد كرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سرگرد فرزین جمشیدی در گفت و گو با خبرنگاران افزود : ماموران نيروي انتظامي با كساني كه چهارشنبه آخر سال باعث اخلال و آرامش مردم مي شوند برخورد خواهد كرد.


فرمانده انتظامي لنده از آمادگي اين نيرو در تامين امنيت مردم دراين شهرستان خبرداد و گفت : خوشبختانه در اين حوزه اقدامات خوبي صورت گرفته است .

این مقام انتظامی اظهار داشت: پلیس در این ایام  در آماده‌باش خواهد بود و به خانواده‌ها نیز توصیه می‌کنیم تا مراقب سلامت خودشان و فرزندانشان باشند و مانند سال‌های گذشته همکاری لازم را با پلیس داشته باشند تا حادثه‌ای نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه؛ باید رعایت حال مردم را کرد و هیچ تجمعی نباید باشد گفت:سلامت مردم برای ما اولویت دارد و پلیس در کنار مردم است، و با کسانی که  بخواهند به حقوق مردم تعدی کنند به هر شکلی؛ با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: