« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
فرمانده انتظامی شهرستان لنده:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از دستگیری کلاهبردار حرفه ای و عامل فروش سکه های تقلبی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی دریافت خبری مبنی بر فروش سکه های طلای تقلبی توسط یک نفر در یک واحد صنفی طلا فروشی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


وی افزود در بررسی ماموران مشخص شد که شخصی به صنوف طلا فروشی مراجعه و در ازای خرید 52 گرم طلا از واحد طلا فروشی تعداد 14 قطعه سکه بهار آزادی تقلبی تحویل مالک طلا فروشی داده است.

جمشیدی تصریح کرد:ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده ضمن هماهنگی با مرجع قضایی متهم را در شهرستان کهگیلویه شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان داشت متهم در بازجویی های اولیه اعتراف کرد که سکه های تقلبی دارای درصد کمی از طلا بوده و به دلیل عیار پایین عملا ارزش سکه های طلای ضرب شده توسط بانک مرکزی را ندارند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد از شهروندان خواست با توجه به اینکه افزایش بی رویه قیمت سکه و طلا موجب تمایل شدید افراد به سرمایه گذاری در این حوزه شده و افراد سودجو با بهره گیری از این وضعیت به دنبال ضرب سکه های تقلبی بوده که ارزش ریالی آن تا 50 در صد کمتر از سکه های اصلی بوده لذا می بایست شهروندان عزیز از خریداری سکه و طلا از افراد ناشناس و مبادی غیر رسمی جدا خوداری نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: