« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
یاداشت طنز به قلم وحید حاج سعیدی:
ای کاش فرصتی پیش بیاید و دوستان لابلای این همه خدمترسانی به خلق و ادای تکلیف، باب هفتم گلستان سعدی علیه الرحمه را که در باب تربیت نگاشته شده است، ورق بزنند یا .....
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:سابق بر این که خلق الله بر اوضاع روحی خود تسلط بیشتری داشتند و با شنیدن هر جمله یا انتقادی مثل یوزپلنگ در حال انقراض از کوره در نمی رفتند باز هم معتقد بودند« ادب مرد به از دولت اوست» و ادب را آب حیات زندگانی و زمینه ای برای بزرگی می دانستند. اما الان که اوضاع بزرگی با گذشته تومنی هشت صنار تفاوت پیدا کرده و  به ژن خوب و مایه تیله و پارتی و مدرک تحصیلی آنچنانی و ... وابستگی شدید پیدا کرده، طبیعتاً در چنین اوضاعی، ادب هم لابلای دست و پای این وابستگی های شدید لجن مال می شود تا جایی که سوگمندانه نشستن و صحبت کردن و به قولی زبان تن و بدن برخی مدیران رده بالای کشور هم چاله میدانی شده است!

باز خدا پدر رضا کیانیان بازیگر نقش ابن زبیر در سریال مختار را بیامرزد لااقل بعد از پایان سریال ، در نقشش باقی نماند و شایع شده حتی در رستوران های سنتی روی تخت هم دو زانو می نشیند و آبگوشت را در دیزی سنگی با دوغ آبعلی و پیاز لوشان و سبزی خوردن تازه میل می کند؛ اما برخی مدیران این دم آخری که « مدیران به رفتن گرفتند ساز» هنوز در حال و هوای ریاست و موضع بالا و ... هستند و روی صندلی ولو می شوند!

البته هنوز ماله کشی پزشکان معالج در موضوع نشست و برخاست از روی صندلی و نیمکت، تمام نشده بود که همزمان یکی دیگر از بزرگواران در توئیتی منتقدان ساخت واکسن داخلی را پف... خواند!

کیانوش جهانپور در توئیتی به سخنان منتقدان درباره واکسن کرونا اشاره کرده و نوشته «مرحوم شریعتی به خطا در جای دیگری در پی پف...زان تاریخ می‌گشت!

حالا اینکه دکتر شریعتی چه پدر کشتگی با این بندگان خدا داشت و یا اساساً به چه منظور دنبال آنها می گشت، به خودش مربوط است ولی خداوکیلی استاد شما هم به منتقدان حق بدهید! طرف انتقاد می کند ترکیه واکسن نساخته ولی 50 میلیون نفر را واکسینه کرده و در رده های اول واکسیناسیون در دنیا است؛ ما اینجا شش رقم واکسن ساختیم ولی هنوز 3 میلیون نفر هم واکسن نزده اند و برای واکسن زدن هم باید از سر و کول هم بالا بروند! وگرنه  این بنده خدای منتقد به هیچ عنوان بر اساس فرمایشات دهخدا مندرج در فرهنگ لغت شان ، سست، ضعیف، بیکاره، پخمه و چلمن، احمق، نادان، بی‌غیرت، قرمساق، بی‌درد و بی‌رگ نیست! اتفاقاً چهار ستون بدنش هم سالم است فقط سوال برایش پیش آمده است! همین ...

ای کاش فرصتی پیش بیاید و دوستان لابلای این همه خدمترسانی به خلق و ادای تکلیف، باب هفتم گلستان سعدی علیه الرحمه را که در باب تربیت نگاشته شده است، ورق بزنند یا دستکم فایل صوتی اش را گوش کنند! جای دوری نمی رود...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: