« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
فرمانده سپاه ناحیه لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد:
فرمانده سپاه ناحیه لنده در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان لنده گفت:خبرنگاران منادیان آگاهی بخشی و مطالبه گری در جامعه هستند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسبت 17 مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، سرهنگ  روح الله ویسی، فرمانده سپاه لنده، با جمعی از اصحاب رسانه این شهرستان دیدار و از خبرنگاران فعال تجلیل به عمل آورد.


فرمانده سپاه ناحیه لنده در این نشست خبری  با تبریک روز خبرنگار و تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان ؛ مطالبه گری جسورانه و منصفانه از مسئولان را وظیفه ذاتی یک خبرنگار عنوان کرد.


سرهنگ روح الله ویسی گفت:خبرنگاری، شغل و حرفه مقدس و تلفیقی از هنر و عشق است و خبرنگاران، طلایه داران عرصه آگاهی‌بخشی و مطالبه گری هستند که حصار زمان و مکان را می شکنند و تلاش می کنند واژه ها را برای بیان حقایق و انعکاس پیام و صدای مردم و فتح قله های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور به خدمت بگیرند.


در پایان این نشست صمیمی، فرمانده سپاه ناحیه لنده و همکارانشان ضمن شنیدن بیانات و دغدغه های خبرنگاران، با اهداء لوح سپاس و هدایایی از زحمات آنها تقدیر نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: