« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۸
با حضور روحانیون و مسئولین هیئت های مذهبی برگزار شد:
همایش هم اندیشی نخبگان فرهنگی با حضور روحانیون و مسئولین هیئت های مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛همایش هم اندیشی نخبگان فرهنگی با حضور روحانیون و مسئولین هیئت های مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده برگزار گردید.


طوری عمل کنیم که حتی یک نفر به ویروس منحوس کرونا گرفتار نشود

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت گفت: در مجالس عزاداری طوری عمل کنیم که حتی یک نفر به ویروس منحوس کرونا گرفتار نشود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمایشات  حکیمانه ای داشتند  هم در بحث رعایت دستورات بهداشتی و هم در بحث کمک به معیشت مردم که امیدواریم از این فرصت استفاده لازم را ببریم.


در بحث کمک به معیشت مردم اولویت با بیماران کرونایی نیازمند است

در ادامه سرهگ ویسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: ضرورت اینکه مراسمات مذهبی حتما برگزار شود مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده اما به شرط رعایت کامل مسائل بهداشتی و آن هم در فضای باز که امیدواریم این زمینه فراهم شود تا باشور و شعور حسینی در این مجالس شرکت کنیم.

وی افزود: عمق محرومیت در شهرستان لنده خیلی زیاد است و دستگاههای خدمات رسان در سطح شهر مشغول به خدمت هستند و باید به جای ایجاد حواشی برای این دستگاههای خدمت رسان آنان را حمایت کنیم.

فرمانده سپاه لنده در ادامه گفت: در بحث کمک به معیشت مردم اولویت با بیماران کرونایی نیازمند است و بسیج دارای ظرفیت هایی در این زمینه می باشد .

سرهنگ ویسی در پایان از مردم شهرستان لنده خواست به درخواست مهمانان برای ورود به شهرستان جواب منفی دهند و این عامل بازدارنده ای در این شرایط کرونایی است.


پروتکل های بهداشتی را به عزاداران گوشزد کنید

حجت الاسلام محودی اصل در پایان جلسه گفت: رهبر معظم انقلاب دو دستور در زمینه سلامت و معیشت مردم دادند و تکلیف ما نسبت به مطالبه ایشان روشن است و در حقیقت از لحاظ اخلاقی و شرعی و قانونی بر گردن ماست و اگر انجام ندهیم مدیونیم.

وی افزود: موج پنجم کرونا تلفات بیشتری داده و از مسئولین هیئتها و طلاب خواست تا هر چه بیشتر دستورات بهداشتی را به عزاداران گوشزد کنند.


خبرنگار:بهروز عادل فر
منبع خبر:آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: