« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
چهل‌ و یک سالگی سرو؛
نشست خبری فرمانده سپاه لنده به مناسبت چهلمین و یکمین سالگرد دفاع مقدس ظهر امروز با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، پیش از ظهر امروز نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه لنده با حضور خبر نگاران برگزار شد.

سرهنگ روح الله ویسی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره شهدا وامام شهدا گفت: دفاع مقدس برگ زرین ودرخشانی برا ی انقلاب ونظام  محسوب می شود

فرمانده سپاه ناحیه لنده با بیان اینکه ؛ دفاع مقدس باعث بیمه شدن نظام وانقلاب شد افزود: همه مردم ونیروهای مسلح در کشور با یک وحدت وانسجام توانسته اند بردنیای کفر که در مقابل ما ایستاده اند بایستندومقاومت کنند .

سرهنگ ویسی گفت: اگر به تاریخ جنگ ها نگاه کنید هر جنگ ونبردی که اتفاق افتاده است پاره ای از خاک کشورجدا شده است اما درجنگ8ساله ما تنها نبردی بود که حتی یک قدم هم از خاک  جمهوری اسلامی در دست دشمن با قی نماند.

وی اظهار داشت: رسانه ها همیشه نقش بسزایی در نقل و انتقال اخبار و اطلاعات مسائل مختلف داشته و دارند. امروزه جایگاه رسانه بسیار مهم و ارزشمند و تعیین کننده در اتخاذ تصمیمات در همه رده ها است.

سرهنگ ویسی اظهارداشت در ایام هفته دفاع مقدس بیش از50برنامه در سطح ناحیه،حوزه ها،ادارات وپایگاههای مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی محوری ترین برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس را:

 تجلیل از ۱۵۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس _غبار روبی گلزار مطهر شهدا _برگزاری یادواره شهدا _سرکشی از خانواده های معظم شاهد _رونمابی از کتاب مرد قانون شهید رستم پور _کلنگ زنی و افتتاح چند طرح عمرانی _صبحگاه مشترک با شورای اداری _ویزیت رایگان بسیجیان و سپاهیان -اعزام گروههای جهادی به روستاها و اهداء بسته های معیشتی به نیازمندان عنوان کرد.

منبع خبر:آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: