« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
در نشست شورای آموزش و پرورش بویراحمد با محوریت پروژه مهر400 عنوان شد:
نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با محوریت پروژه مهر 97 برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛جلسه شورای آموزش و پرورش بویراحمد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد باحضور فرماندار ؛ رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و سایر اعضای این شورا برگزار شد.


بازگشایی حضوری 40 درصد مدارس بویراحمد

 در این جلسه کوروش دلشاد رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بیان کرد: در روز پنجشنبه اول مهرماه جشن عاطفه ها و شکوفه ها را داریم، روز شنبه بازگشایی مدارس روز مقاومت، ایثار و شهادت و روز سه شنبه  زنگ جوانه ها در مدارس به صدا در می آید.

دلشاددرخصوص بازگشایی  مدارس اظهار کرد: مدارس زیر ۱۵ نفر که حدود ۴۰ درصد مدارس هستند به صورت حضوری می شوند، در بحث فضای باز استدعا و خواهش داریم که با شهرستان بویراحمد همکاری لازم شود.

وی در ادامه افزود: در بحث تجهیزات  شدیداً مشکلاتی داریم به طور مثال ۵ هزار صندلی دسته دار کم داریم؛ در بحث پروژه مهر ساماندهی و سازماندهی جلو هستیم همچنین کمیته فضای مجازی تشکیل شد.


 رئیس آموزش و پرورش بویراحمد تصریح کرد: مدارس زیر ۱۵ نفر که ۱۸۰ مدرسه در شهرستان بویراحمد هستند در روستا باز می شود، و برای حفظ امنیت دانش آموزان مکاتبات با پلیس  انجام خواهد شد.

 دلشاد در ادامه با بیان اینکه نصب کنتور مدارس شهرستان بویراحمد رایگان بوده گفت: ۴۰ درصد دانش‌آموزان فضا و تجهیزات ندارند، در حوزه مادوان و بلهزار به جز اکبرآباد روستای تل خسرو و سرابتاوه فضای مناسب آموزشی وجود ندارد و از شأن دانش آموزان و معلمان بدور است  اما ما مجبوریم که بحث کانکس را مطرح کنیم و درخواست کانکس داشته باشیم؛ همچنین تقاضاداریم مدرسه دخترانه حجّت به هیئت امنایی تبدیل شود.

 شاداب سازی اطراف مدارس نیز انجام شده و تعیین تکلیف اتباع خارجی  در مدارس شهرستان بویراحمد باید انجام شود.


حفظ سلامت دانش آموزان، زيربناي عرصه تعليم و تربيت

 در ادامه جلسه احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: در هفته دفاع مقدس هستیم، دفاع مقدس تجلیل از ارزش ها است، امیدواریم که بتوانیم قدرشناس خون شهیدان باشیم، اگر قدرشناس باشیم خداوند به ما لطف خواهد کرد؛ در دفاع مقدس صدامی که طی ۳ روز می خواست تهران را تحت تسلط خود درآورد شکست خورد؛ هر کس از خدا ترسید خداوند همه چیز را از وی خواهد ترساند.

 احمدی بیان کرد: بحث شورای سلامت باید در راستای کار آموزش و پرورش قرار بگیرد؛ همچنین بحث کمبود فضای آموزشی با کانکس حل نمی‌شود این خود یک سوژه می‌شود و در شأن معلم و دانش آموز نیست محیط آموزشی باید شرایط خاص خود را داشته باشد، فضا باید فضای شادی باشد که در کانکس این شرایط وجود ندارد، کانکس ها در فصل سرما جوابگو نیستند، باید از جاهای بلا استفاده بهره مند شویم اگر کانکس آوردیم دیگر یادمان می رود  که دیگر فضاسازی ها را انجام بدهیم؛ نصف جمعیت استان درمرکز استان است و باید متناسب با این جمعیت برنامه ریزی شود مکان های بلا استفاده مانند دانشگاه‌ها، ومراکز دیگر شهرستان صرف فضای آموزشی شود.



تمهیدات لازم برای واکسن دانش اموزان

 همچنین یزدان پناه مسئول کار گروه واکسیناسیون فرهنگیان طی سخنانی گفت: برای واکسیناسیون دانش آموزان سالن جداگانه‌ای در نظر گرفته ایم و واکسن دانش آموزان نیز با بقیه متفاوت است تا در این مسئله اشتباهی نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: