« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
گزارش تصویری ؛
صبح روز سی و یکم شهریور ماه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس شورای اداری شهرستان لنده در مراسم معنوی عطر افشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی حضور یافتند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛صبح روز سی و یکم شهریور ماه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس شورای اداری شهرستان لنده در مراسم معنوی عطر افشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی حضور یافتند.

حجت السلام سید محمود الهی نیا در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا گفت:دفاع مقدس در طول تاریخ  جمهوری اسلامي یک حماسه ماندگار و افتخار آمیز و ارزشمند ثبت و ظبط شد.

وی افزود:رمز به دست آوردن این افتخار بزرگ اخلاص ایثار و ایستادگی و تبعیت از ولی زمان بود.

حج الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:در شرایطی که انقلاب تازه شروع شده بود ارتش قدرتمند بعث عراق با حمایت‌های تسلیحاتی مجهز نتوانستند وجبی از خاک ما را به تصرف خود درآورند.

الهی نیا تاکید کرد: در دفاع مقدس ملت ما با دست خالی به لطف پروردگار معجزه آسا همه معادلات را به هم زد و دنیای اسلام و چهره مقاومت از این دفاع درس گرفتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت:مدیونیم اگر افتخارات دفاع مقدس را به نسل‌های بعد انتقال ندهیم .

در ادامه این مراسم سید محمد طلا میری از فرماندهان دفاع مقدس نیز به بیان خاطرات و رشادت های رزمندگان و تشریح عملیات والفجر هشت پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: