« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
همزمان باهفته دفاع مقدس صورت گرفت؛
همزمان با هفته دفاع مقدس، جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج ضمن غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا با آرمان های والای شهدای معظم تجدید پیمان کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد؛ صبح امروز و همزمان با هفته دفاع مقدس، جمعی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج ضمن غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا با آرمان های والای شهدای معظم تجدید پیمان کردند.


مصطفی مصطفی پور مسئول پایگاه مقاومت بسیج شرکت آبفا استان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: گرامیداشت یاد و خاطر شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در هر برهه از زمان برای تمامی مردم جامعه لازم و ضروری است و حفظ ارزشها و آرمان های شهدا بعنوان میراثی گران بهاء می بایست در جامعه تداوم داشته و ماندگار باشد.


مصطفی پور تصریح کرد: کارکنان شرکت آبفا در سراسر استان با روحیه جهادی، وظیفه سقایی خویش را ایثارگرانه انجام داده و بیش از پیش در خدمات رسانی به مردم انجام وظیفه می نمایند.


وی افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس عرصه قدرت نمایی مقتدرانه کشور ایران در مقابل سلطه گران و استکباری جهانی بود که  شهدای عزیز با گذشتن از جان خویش به دفاع از کشور و حفظ انقلاب اسلامی پرداختند.
ایشان اظهار داشتند: یاد شهدا و حرکت در مسیر و حفظ آرمان های شهدای والامقام، چراغ راهی می باشد که توسل و تمسک به آن موجبات نجات و سرافرازی جامعه می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: