« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان عنوان کرد:
معاون بهره‌برداری وتوسعه آب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات این پروژه که ۱۲۳ کیلومتر طول دارد از سال ۹۳ شروع و اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد،  مسعود مرادیان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی لوداب و چین از سال ۱۳۹۳ و با پیش بینی و تأمین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی شروع به کار کرد.


معاون بهره‌برداری وتوسعه  آب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات این پروژه که ۱۲۳ کیلومتر طول دارد از سال ۹۳ شروع  و اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: ۱۱ کیلومتر از خط انتقال و شبکه در لوداب و ۶ کیلومتر در منطقه چین باقی مانده است.

مرادیان ادامه داد: برای تکمیل باقیمانده این پروژه ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و این در حالی است که برای سال ۱۴۰۰ تنها ۳ و نیم میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان گفت: با این روند تخصیص با وجود اینکه ۳ پیمانکار در این مسیر مشغول به کار هستند، امکان بهره برداری در مدت زمان کوتاه ممکن نبوده و طولانی شدن فرایند تکمیل پروژه اجتناب ناپذیر است.

مسعود مرادیان تصریح کرد: با وجود همه موانع اما در این پروژه سعی بر این بوده به تناسب پیشرفت کار، روستاهایی که در مسیر خط انتقال آبرسانی قرار دارند  از مواهب اجرای آن بهره مند شوند.

مرادیان خاطر نشان کرد: جزئیات و الزامات تکمیل این پروژه حیاتی که اجرا و اتمام آن نقش حیاتی و مؤثری در مناطق مورد نظر دارد را به ریاست محترم جمهوری هم انعکاس دادیم تا به روند تکمیل آن و رفع نگرانی مردم سرعت داده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: