« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
علمی پزشکی؛
نتایج یک پژوهش نشان می دهد که گرچه تحت تاثیر کاهش شیوع کرونا از تعداد شاغلین بخشهای آموزش، پست و مخابرات و بهداشت و مددکاری اجتماعی کاسته شده، اما در مقابل تعداد شاغلین برخی از فعالیت های اقتصادی نظیر املاک و مستغلات، خرده فروشی و تعمیر وسایل نقلیه موتوری با افزایش روبه رو بوده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایسنا، نتایج یک پژوهش نشان می دهد که گرچه تحت تاثیر کاهش شیوع کرونا از تعداد شاغلین بخشهای آموزش، پست و مخابرات و بهداشت و مددکاری اجتماعی کاسته شده، اما در مقابل تعداد شاغلین برخی از فعالیت های اقتصادی نظیر املاک و مستغلات، خرده فروشی و تعمیر وسایل نقلیه موتوری با افزایش روبه رو بوده است.

برابر نتایج طرح آمارگیری از نیروی کار مرکز آمار ایران در بهار سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ تعداد شاغلین در بهار ۱۴۰۰ نسبت به بهار سال ۱۳۹۹ افزایش داشته که اصلی ترین دلیل آن کاهش تاثیر شیوع کرونا و ایجاد رونق در برخی از فعالیتهای اقتصادی بوده است.

بر اساس گزارش مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار، تعداد شاغلین بخش خدمات در بهار امسال نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱۶۰ هزار نفر افزایش داشته است. این در حالی است که نسبت به بهار سال ۱۳۹۸ با ریزش ۵۸۸ هزار نفری نیروهای کار در این بخش روبه رو بوده ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: