« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
در خطبه های امروز نماز جمعه عنوان شد:
امام جمعه لنده در راستای پیشرفت و جبران عقب ماندگی های استان توصیه هایی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی سیاسیون برای انتخاب مدیران داشت .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛امام جمعه لنده در خطبه های این هفته نماز جمعه در  راستای پیشرفت و جبران عقب ماندگی های استان توصیه هایی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی سیاسیون برای انتخاب مدیران داشت .


حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری ع و آغاز امامت امام زمان (عج)گفت:با شهادت هر امامی امامت امام بعد از او آغاز می شود.

وی افزود:آغاز امامت امام زمان عج که پاکترین حجت خداست شروع مهمی در تاریخ شیعه به حساب می آید و با ظهور خود بشر را بعد از ظلم  به دنیای آرام می رساند.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی به  پرسنل این نیرو گفت: امیدواریم همچنان با استفاده از دو عنصر صلابت و اقتدار و رافت اسلامی بتوانند مسیر خدمت صادقانه را به مردم با عزت ادامه بدهند.

امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد:اگر در جامعه ای امنیت باشد جامعه به سمت پیشرفت حرکت می کند و اگر هرج و مرج حاکم باشد معلوم است که جامعه به پیشرفت لازم نخواهد رسید.

حجت الاسلام محمودی اصل خاطر نشان کرد:مردم ما قدردان همه کسانی هستند که با برقراری نظم و امنیت مسیر یک زندگی آرام را برای آنها فراهم می کنند.

امام جمعه شهرستان لنده در پایان از استاندار جدید خواست برای پیشرفت و جبران عقب ماندگی ها از جوانان انقلابی و جهادی در رده های مختلف مدیریتی استفاده نماید و همچنین از سیاسیون خواست به دنبال سهم خواهی نباشند و به تندتر شدن حرکت موتور انقلاب کمک نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: