« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
ارسالی مخاطبین؛
درخواست یک عشایر از مدیر کل امورعشایر استان کهگیلویه و بویراحمد:جناب آقای دکتر آذر فر دست بکار شوید که حال عشایر استان خوب نیست!
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛قایدی از عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد با ارسال یادداشتی به پایگاه خبری آوای رود کوف با عنوان درد واره های عشایر استان خطاب به مدیر کل  امورعشایر نوشت: حال ناخوش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد را با که بگوییم؟ درد دل های عشایر را با چه کسانی طرح کنیم؟


عشایر در فقر  و بدبختی؛ خشکسالی، مشکلات خوراک دام، پنل خورشیدی؛ عدم فروش تضمیمنی دام ؛ تنش شدید کم‌آبی و بی‌آبی روبه رو شده‌اند ؛ این در حالیست که در سفر ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر رئیسی به منطقه عشایری گرگو شهرستان بویراحمد ضمن حضور صمیمی در جمع عشایر ، پای درد دلهای آنها نشست و دستور ویژه ای دال بر رسیدگی  و سرکشی از آنها را صادر نمود ، اما با کمال تاسف  تاکنون هیچ گونه اقدامی صورت نگرفت و  در حال حاضر عشایر در منطقه قشلاقی گچساران  آن هم در نقطه طلای سیاه این شهرستان ، طلای سیاهی که قشلاق بیشتر دامداران را به نابودی کشیده و نفعشان را کس دیگر به جیب می زند به سر می برند.


عبور لوله های  نفت و گاز نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که قشلاق ما را تا حدودی تخریب نموده اما دریغ از  یک لوله آب شرب یک دوم  که این نیز توسط شرکت نفت گاز گچساران و با همکاری اداره شدنی است اما ......


  چرا توجه نمیشود!چرا مسولان ما زود فراموش کردند؛  آقای استاندار قول دادند که در اولین فرصت به عشایر سر کشی کنند خودشون هم درد عشایر را می دانند اما هنوز چنین وعده ای محقق نشده است وعشایر در رنج های شبانه روزی می سوزند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
0
0
عشایر عزیز تاجگردون که رفت رسیدگیها بودجه هم رفته حالا حالا ها باید حسرت بخوریم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: