« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده عنوان شد:
جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع برنامه ریزی فرهنگی روز نوجوان در سالن فرمانداری لنده برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور فرماندار ؛ امام جمعه ؛ رئیس اداره ارشاد اسلامی و سایر اعضاء با موضوع برنامه ریزی فرهنگی روز نوجوان در سالن فرمانداری لنده برگزار شد.


فرماندار شهرستان لنده در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت:همه ما باید در خصوص نوجوانان دغدغه داشته باشیم چرا که برای  پیشرفت  هر و توسعه هر کشوری حمایت از این قشر لازم است.

وی افزود:خانه دوم دانش آموزان مدرسه است و شخصیت آنان در این مکان شکل می گیرد و خانواده ها هم باید دغدغه فرهنگی دانش آموزان خود را داشته باشند.

رزمجو در پایان گفت:دانش آموزان ستون فقرات آینده کشور ما هستند و برای تحویل جوانان سالم  و آینده ساز حمایت از آنان باید در دستور کار همه نهادها قرار بگیرد.

حجت الاسلام محمودی اصل نیز در این جلسه ضمن تشریح برنامه های ستاد نماز جمعه درباره نوجوانان ضمن تاکید بر اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت:امیدواریم مصوبات شورا مورد احترام همه اعضاء باشد.


وی با بیان اینکه ؛خوشبختانه جمعیت خوب دانش آموزی در سایه تلاش مدارس ،بسیج ،سپاه داریم  گفت:برنامه سه شنبه های شهدایی را داریم که دیدار خانواده های شهدا می رویم و هفته آینده مختص خانواده های شهدای دانش آموز می باشد.


امام جمعه شهر لنده در پایان از برگزاری نمایشگاه محتوایی ،عکس ،پوستر در مورد نوجوانان با همکاری بسیج دانش آموزی در مصلی نماز جمعه در روز ۱۴آبان خبر داد.


در ادامه حجت الاسلام سید محمود الهی نیا گفت:امیدواریم دغدغه ها در مورد نوجوانان مختص به یک هفته نباشد و در طول سال نیازمند جلسات بصیرتی و گفتمانهای دینی با موضوع های مختلف و  آسیب های اجتماعی هستیم.


وی افزود:در طول دوران دفاع مقدس نوجوانان ۱۲ و ۱۳ ساله های زیادی بودند که باید رشادت‌های آنان برای همه دانش آموزان؛ جوانان و نوجوانان  بیان شود.


حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت؛جلسات هفتگی خوبی با همکاری بنیاد علوی و سپاه برگزار می شود و با وجود اینکه شهرستان ما خیلی گسترده هم نیست ولی آسیب ها سخت و نفس گیر شدند .


رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده تصریح کرد:با توجه به اینکه در طول این دو سال به خاطر شرایط کرونا نشست با اولیا دانش آموزان برگزار نشد ضرورت دارد جلسات بصیرتی با حضور آنان برگزار شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین