« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
یاداشت به قلم وحید حاج سعیدی؛
از عزیزان بنگاه معاملات ملکی و وزیر مسکن پنهان نیست از شما دوستان جان چه پنهان هفته گذشته کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهوری برای مشارکت در ساخت طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال اعلام آمادگی کرد!!!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:از عزیزان بنگاه معاملات ملکی و وزیر مسکن پنهان نیست از شما دوستان جان چه پنهان هفته گذشته کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهوری برای مشارکت در ساخت طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال اعلام آمادگی کرد.

یعنی دوستان دیدند که تالان تالان است، اعلام کردند که صد تومان هم زیر پالان است و ما هم می توانیم! حالا این « کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی» اساساً تا الان کجا بودند و کارشان چیست و ....  اصلاً مهم نیست. مهم این است این بندگان خدا به نیت ثواب و انداختن نخودی در این آش پیشقدم شده اند. می ترسیم دو روز دیگر انجمن انبوه سازان سازان ولایت ما هم نامه ای به رئیس جمهور بنویسند و اعلام آمادگی کنند.

علی ای حال با عنایت به اعلام آمادگی صنوف مهم در این مقوله و افزایش آپارتمان نشینی در سنوات آینده امروز اگر ریا نباشد قصد داریم افق های نوین مقوله آپارتمان نشینی را آچار کشی کنیم و اما آپارتمان نشینی در عصر حاضر و استفاده از فرصت های پیش رو...

با وجود اینکه بسیاری از آپارتمان نشینان از وجود برخی مشکلات نظیر پرداختن نشدن حق شارژ توسط عده ای از ساکنین محل، نگهداری حیوانات خانگی مثل سگ ، مار، ایگوانا، لاما و ... مشاع بودن پارکینگ، سر و صدا و ... شاکی هستند ولی می توان از این تهدیدات آپارتمان نشینی به عنوان به فرصت طلایی بهره جست و حتی برخی مشکلات نظام را حل و فصل کرد.

از آنجا که حدود و ثغور وظایف ما لایتناهی است و در همه امور دستی بر آتش داریم چند پیشنهاد سوفسطایی و سهل الادراک در خصوص استفاده بهینه از آپارتمان و مزایای آپارتمان نشینی ارائه می کنیم:

الف) رفع مشکل بیکاری:
در حال حاضر یکی از مشکلات اساسی دولت مشکل بیکاری و کاهش نرخ اشتغال است. بر اساس قوانین بین المللی هر فرد در هفته یک ساعت کار کند، در زمره شاغلین قرار دارد.

بنابراین مدیران ساختمان را می توان در زمره افراد شاغل برشمرد و حتی می توان نظیر برخی ادارات که در حال حاضر دو رییس( رئیس اصلی و رئیس در سایه) دارند، عمل کرد و برای ساختمان دو یا حتی چند رئیس در ژانر های مختلف با توجه به تخصص شان انتخاب کرد! 

ب) بانک اطلاعاتی قوی
یکی از خصوصیات انسان فرهیخته و شریف آگاهی داشتن از شرایط و حال روز همسایه است. این اصل به خوبی در تعداد زیادی از آپارتمان ها رعایت می شود. به خصوص که تعدادی از نسوان محترم تا از جیک و پوک همسایه ها سر درنیاورند، ول کن ماجرا نیستند و به محض شنیدن سر و صدا، ورود یک غریبه به منزل همسایه و .. به بهانه پول شارژ، غذای نذری، تحویل قبوض خدماتی و به خانه همسایه سرک می کشند و ته و توی قضیه را در می آورند. بنابراین می توان از تخصص و اطلاعات ذی قیمت این بزرگواران در کشف جنایت های مختلف نظیر دلایل افزایش طلاق، کشفیات مواد مخدر، سرقت های بزرگ، اختلاس های کلان، استخدام دختر نماینده گرگان در وزارت نفت و ... استفاده کرد.

پ) ایجاد اشتغال با باغ وحش خانگی
امروزه مشاغل خرد در دنیا به یکی از اساس مقدماتی اقتصاد تبدیل شده است. از سویی تعداد حیوانات دست آموز ساکنین آپارتمان ها کم نیست. فلذا پیشنهاد می شود در حیاط آپارتمان محوطه ای برای نگهداری حیوانات دست آموز ساکنین آپارتمان تعبیه شود و عزیزان حیوانات خود را در این مکان در معرض نمایش عموم قرار دهند. هم کسب درآمدی است و هم ایجاد اشتغال با تعیین مدیر باغ وحش، نگهبان، بلیط فروش، مسئول تغذیه و ...

سایر مزایای آپارتمان نشینی را هم خودتان لیست کنید. بیل که به کمرتان نخورده است!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: