« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در جشن عاطفه‌های امسال تاکنون یک میلیارد و 686 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه سال تحصیلی، شور عاطفه‌ها با همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سازمان دانش‌آموزی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند برگزار شد.


وی با اشاره به اینکه  شور عاطفه‌ها از 20 شهریورماه آغاز و تا 11 مهرماه ادامه داشت، افزود: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد در جشن عاطفه‌های امسال یک میلیارد و 686 میلیون تومان برای کمک به تحصیل و رشد علمی دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

مبشری تصریح کرد:  مجموع کمک‌های مردمی در سرفصل‌های خرید ملزومات آموزشی شامل لوازم‌تحریر، سبد تحصیلی و تأمین تبلت و گوشی‌های هوشمند برای دانش آموزان به‌خصوص در مناطق محروم‌تر استان هزینه می‌شود.

وی تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را بیش از 10 هزار نفر اعلام و یادآور شد: سال گذشته 700 دستگاه گوشی، تبلت و لب تاب با مشارکت خیران نیکوکار برای دانش آموزان نیازمند خریداری شد و در اختیار آنان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص  جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها، گفت: دفاتر کمیته امداد در استان و مراکز نیکوکاری، آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان در زمینه کمک به دانش آموزان نیازمند هستند. 

مبشری با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جشن عاطفه‌ها ادامه دارد، افزود: شماره‌گیری کد #۰۷۴۸۸۷۷ و سایت emdad.ir  و مهم‌ترین درگاه‌های مشارکتی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در شور عاطفه‌های امسال است.

مبشری ضمن تقدیر از همراهی آموزش‌وپرورش با این نهاد در خصوص برگزاری شور عاطفه‌ها برای کمک به نیازمندان، گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در شور عاطفه‌ها و دیگر برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد یاریگر دانش آموزان و دیگر اقشار نیازمند تحت حمایت این نهاد باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: