« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
سردار خرم دل خبرداد:
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین رویداد استارتاپی تولید محتوای دیجیتال در استان با همکاری شبکه دنا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل با اشاره به اهداف برگزاری دومین رویداداستارتاپی تولید و محتوای دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب در میان رده های سنی مختلف از اهداف ویژه این رویداد است.

وی در ادامه با تصریح بر این که این رویداد در سطح ملی برای سومین بار اجرایی می شود،افزود: رویدادهای استارتاپی مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا بتوانند ایده‌های نو و فکرهای تازه و ذهن‌های خلاق‌تری را به سوی شرکت خود جذب کنند و اما برای آن‌ها که به دنبال یک فرصت برای شناساندن خود و خلاقیت‌های فردی‌شان در رابطه با ایده‌پردازی می‌باشند نیز مکان مناسبی است تا بتوانند با گروه‌ها و افراد هم‌فکر با خود آشنا شوند و تفکرات خود را به اشتراک با آن‌ها بگذارند.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه تولیدات تخصصی و کاربردی در بستر فضای مجازی علاوه بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی می‌تواند در بحث اقتصادی هم اثرگذار باشد گفت: این رویداد استارتاپی از 12 آبان تا 14 بان در استان و شهر یاسوج اجرایی می شود.

خرم دل با تاکید بر اینکه فضای مجازی کشورمان باید به اتکای نیروی جوان و بومی اداره شود، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند در زمینه‌های پویانمایی ، تولید اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی در این رویداد شرکت کنند.

گفتنی است؛ دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد توسط سازمان فضای مجازی سپاه فتح و معاونت فضای مجازی شبکه دنا با حمایت و همراهی ادارات و سازمان‌های متولی  از 12 تا 14 آبان ماه به مدت 48 ساعت درشهر یاسوج برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد حداکثر تا ۹ مرداد می توانند از طریق شماره تماس ۰۹۱۷۶۲۲۰۰۶۲ در شبکه های اجتماعی مشاوره بگیرند و با معرفی اعصای تیم خود اقدام به ثبت نام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: