« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۷
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه مهرواره در هفته ملی کودک برگزار شد که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از برگزیدگان این مهرواره‌ها تقدیر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  کبری اخلاقی‌نیا  از معرفی شدن برگزیدگان مهرواره‌های هفته ملی کودک خبر داد و اظهار کرد: با فراخوان ۲ مهرواره هنری "  زمین با ما سبزتر از دیروز " در بخش نقاشی و پوستر و " دنیا با لبخند کودکان زیباست " در بخش عکاسی ، بیش از ۶۰ اثر در این دو بخش به واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد و هیئت داوری متشکل از «فرشته حق نظری و اعظم امینی» ۳ اثر ارسالی را به عنوان آثار برتر در هر دو بخش  معرفی کردند.

وی افزود: در مهرواره عکس " دنیا با لبخند کودکان زیباست " در بخش مربیان اثری به عنوان  منتخب معرفی  نشد و در گروه سنی نوجوان " نجمه دوستانی " از مرکز فرهنگی هنری سی سخت و در گروه سنی نونگاه "سارا مزرعه فرد"  از مرکز فرهنگی هنری باشت به عنوان برگزیدگان این مهرواره معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مهرواره نقاشی و پوستر با موضوع محیط زیست و با عنوان " زمین با ما سبزتر از دیروز " که در دو رده سنی نوخوان و نونهال برگزار شد که "سید امیر حسین محمدیان" از مرکز فرهنگی هنری  سی سخت  به عنوان برگزیده این مهرواره معرفی شد.

اخلاقی نیا با بیان اینکه یکی از وظایف کانون پرورش فکری آشنایی اعضا با قهرمانان ملی می باشد افزود: در همین راستا مهرواره ادبی "نامه ای به ققنوس" با هدف آشنایی اعضا با نوجوان فداکار علی لندی از سوی واحد آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که بیش از ۵۰ اثر نیز به دبیرخانه این مهرواره ارسال گردید.

این مقام مسئول اضافه کرد: هیات داوری متشکل از "مجید عسکری و نازنین زهرا هوشیاری " ۵ اثر ارسالی را به عنوان برتر در بخش شعر و دلنوشته انتخاب کردند.

وی ادامه داد: "فاطمه عزت خواه" از مرکز فرهنگی هنری شماره یک یاسوج  ، "حدیث اسلام دوست" از مرکز فرهنگی هنری لنده ، "ژاله جمشیدیان"  از مرکز فرهنگی هنری سی سخت ،"فاطمه سپهر" از مرکز فرهنگی هنری لیکک و "هدیه دهسار" از مرکز فرهنگی هنری دهدشت به عنوان برگزیدگان مهرواره ادبی نامه ای به ققنوس معرفی شدند.

استان کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد دارای ۲۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت ، سیار و پستی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: