« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از 1187 نفر از مددجویان این اداره در سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج به تشریح عملکرد این اداره در حوزه مشاوره پرداخت.

مصیب حیدری گفت: واحد مشاوره کمیته امداد منطقه یک یاسوج در هشت‌ماهه امسال راهنمایی فردی در همه زمینه‌ها ‌به تعداد 240 نفر از مددجویان انجام داده است.

آوای رودکوف

وی افزود: در زمینه روان‌درمانی و معرفی به کلینیک 116 مورد و مشاوره فردی با 200 مراجعه‌کننده در زمینه‌های ازدواج، تحصیلی، آسیب‌های اجتماعی، طلاق و روابط بین فردی و اجتماعی از دیگر اقدامات این اداره در حوزه مشاوره است. حیدری بیان کرد: در سرفصل آموزش خانواده و مشاوره گروهی با هزینه کرد   به تعداد 39 جلسه و 631 نفر از مددجویان با موضوعات متفاوتی ازجمله مهارت‌های زندگی،آموزش زوجین، فرزندپروری، ارتقاء شغلی و دیگر موارد برای خانواده‌های زندانی، مطلقه، فوت سرپرست و متارکه اقدام شده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ششم توسعه چهارساله امداد تاکنون هزار خانوار مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج در سامانه سیستم سلامت روان به ثبت رسیده است.

حیدری خاطرنشان کرد: ازابتدای سال 1399 تاکنون با مشاوره وراهنمایی وبرگزاری کلاسهای گروهی ومشاوره فردی 68 نفر از زنان مطلقه ازدواج مجدد کردند و یا در طرح دوباره زندگی به همسران سابق خود برگشتند.  وی همچنین به برگزاری کلاس آموزش نوعروسان در هفته بسیج اشاره کرد وگفت ۹۰ نفر از نوعروسان در هفته بسیج در اموزشهای مشاوره قبل از ازدواج شرکت کردند.

شایسته ذکر است در بررسی‌های به‌عمل‌آمده در حوزه مشاوره کمیته امداد استان، کمیته امداد منطقه یک یاسوج در هشت ماهه اول سال جاری رتبه اول را کسب کرد که به همین مناسبت در مراسمی از خانم علی پناهی مسئول مشاوره منطقه یک یاسوج تجلیل شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: