« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
در بازدید معاون سیاسی استاندار و رئیس برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خانه مطبوعات عنوان شد:
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي؛ مدیر کل ارشاد اسلامی و جمع دیگری از مسولان استانی از پروژه خانه مطبوعات بازدید نمودند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي؛ مدیر کل ارشاد اسلامی و جمع دیگری از مسولان استانی از  پروژه خانه مطبوعات بازدید نمودند.

در این بازدید رئیس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان طی سخنانی با بیان اینکه  پروژه خانه مطبوعات علیرغم اینکه از رشد فیزیکی خوبی برخوردار بوده اما فعلاً تخصیص اعتبار نشده و تلاش خواهیم کرد در صورت جابجایی و یا تخصیص اعتبار تا پایان سال تکمیل و تحویل خبرنگاران داده شود.

علی شهابی نسب در ادامه با تقدیر از حضور خبرنگاران در برنامه های مختلف استان ؛ گلایه هایی نیز از خبرنگاران داشت و گفت:  اساس ترین انتظارات مردم و مسؤولان از فعالان عرصه خبر و رسانه امانتداری در انتشار اخبار و گزارشات و حق طلبی به جای حاشیه سازی می باشد.

در ادامه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:پروژه  خانه مطبوعات استان با توجه به اهمیت موضوع و دغدغه خبرنگاران ، نسبت به مابقی پروژه هایی که در دست اقدام می باشند از  از رشد سرعت خوبی برخوردار بوده و تلاش خواهد شد تا در صورت تامین اعتبار  تا پایان سال جاری تحویل و افتتاح گردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: