« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
در نامه کارگروه انرژی جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مجمع نمایندگان استان و استاندار تاکید شد:
شایسته است همانند آنچه در جریان استخدام مشابه هلدينگ خلیج فارس در ماهشهر صورت پذیرفت، در استخدام این ۲۰۰ نفر به جای برگزاری آزمون کشوری، آزمون استانی برگزار شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کارگروه انرژی جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای خطاب به استاندار و مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد بر بومی گزینه در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی گچساران تاکید نمود.


متن این نامه به شرح زیر است:

استاندار و مجمع محترم نمایندگان استان کهگیلویه و بویر احمد

سلام علیکم

احتراماً همانگونه که مستحضرید و بارها آنرا از کلام شما شنیده‌ایم، متاسفانه پتروشیمی گچساران در زمان ساخت و اجرای پروژه به دلایلی كاملاً مشخص‌، محل کار نیروهای غیربومی بوده‌است که در استان هایشان به فرزندان استان ما اجازه استخدام نداده‌اند.

اما صدای اعتراض مردم استان و به طور خاص شهرستان گچساران در این خصوص یا شنیده نشد یا اگر شنیده شد، در عمل نتیجه‌ای در بر نداشت و اقدامی در جهت این مطالبه‌ی به حق صورت نگرفت.

اینک که طبق اخبار موثق واصله، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک پتروشیمی گچساران تصمیم به برگزاری آزمون استخدامی جهت جذب ۲۰۰ نفر نیروی دائمی(بهره بردار،تعمیرات و…)دارد،زمان آن فرا رسیده تا با اقدامی جدی جامعه‌ی عمل به مطالبه‌ی به حق مردم بپوشانیم.

شایسته است همانند آنچه در جریان استخدام مشابه هلدينگ خلیج فارس در ماهشهر صورت پذیرفت، در استخدام این ۲۰۰ نفر به جای برگزاری آزمون کشوری، آزمون استانی برگزار شود.

در صورت اجبار به برگزاری آزمون کشوری، نمره و ضریب بومی استان کهگیلویه و بویراحمد بعلاوه نمره و ضريب بومي ویژه‌ی شهرستان گچساران با نظارت کامل شورای تامین استان و شهرستان مشخص و اعمال گردد تا از اجحاف مضاعف در حق فرزندان این استان جلوگیری گردد.

کارگروه انرژی جریان عدالتخواه ؛این خواسته را به حق می‌داند و در انتظار اقدام شایسته در این راستا از سوی مسئولان ذی ربط خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین