« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
در بیانیه جوانان انقلابی شهرستان لنده خطاب به استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان شد:
متأسفانه نمایندگان محترم مجلس که باید با هم افزایی و مشورت سالم، مدیران ارشد استان را به سمت و سوی جوانگرایی مدیریتی سوق دهند، به سهم خواهی و مطالبات انتخاباتی رو آورده اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جوانان انقلابی شهرستان لنده در بیانیه ای خطاب به استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت استاندار محترم به استقلال رای، خواهان شایسته سالاری متعهدانه و بومی گزینی حداکثری در رأس ادرات  دولتی و جوانگرایی در مدیریتها شدند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

امروز که به لطف حق مجلس انقلابی و دولت قوی و مردمی حضرت آیت الله رئیسی، امید به حل مشکلات را در دلهای ملت انقلابی زنده کرده است.

و دولت جوان و انقلابی برای علاج مشکلات کشور با هوشیاری و حماسه سیاسی مردم، شکل گرفته است، حضور جوانان متعهد و متخصص در زمینه های مختلف، به عنوان وزیر و وکیل، وزن دولت و مجلس را در اذهان و افکار عمومی بالا برده است.

بکارگیری جوانان دهه شصت در بالاترین و حساسترین جایگاه های مدیریتی، نشان از تحولات کلان در نگاه به آینده است.

مطالبه بحق رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور جوانان در جایگاه‌های مدیریت مطابق نص صریح بیانیه گام دوم، این بار با درایت و تدبیر بزرگان جبهه انقلاب، عملی شد.

 همه دلسوزان انقلاب امید داشتند که موج  تغییراتی مدیریتی و زمینه سازی برای حضور حداکثری جوانان انقلابی، در کارزار حل مشکلات مردم به استان‌ها و رده های دوم و سوم مدیریت کشیده شود، اما متاسفانه این بارقه امید در استان کهگیلویه و بویراحمد به حداقل ممکن رسید،
و اسباب نگرانی جوانان خط مقدم میدانهای خدمت  را فراهم آورده است.

متأسفانه نمایندگان محترم مجلس که باید با  هم افزایی و مشورت سالم، مدیران ارشد استان را به سمت و سوی جوانگرایی مدیریتی سوق دهند،  به سهم خواهی و مطالبات انتخاباتی رو آورده اند.

جریان انقلابی شهرستان لنده، همسو و همزبان با دلسوزان نظام ضمن دعوت استاندار محترم به استقلال رای، خواهان شایسته سالاری متعهدانه و بومی گزینی حداکثری در رأس ادرات  دولتی و جوانگرایی آینده محور است.

و از نمایندگان مجلس اهتمام به وظایف تقنینی و نظارتی را مطالبه می‌کند.

 در روزهایی که انتخاب فرمانداران ومدیران  در صدر اخبار سیاسی است، برایندمطالبه عامه مردم، توجه حداکثری به نیروهای جوان بومی و بی اعتنایی به مدیران پروازی است.

جریان جوانان انقلابی شهرستان لنده با تاسی به مشی دولت محترم، خواستار حضور حداکثری مدیران در کنار مردم و سهل الوصول بودن آنها در بحران‌هاست و این مهم در قاموس مدیران پروازی نمی گنجد. و صد البته مردم داری و مردم باوری در سایه تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات عدیده استان که طی سالیان گذشته، انباشته شده است نیاز به مدیران جوان را دوچندان کرده است.

به امید پیروزی جبهه حق بر باطل و ظهور منجی عالم بشریت و جهان پر از معنویت و انسانیت راستین.

جوانان انقلابی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: