« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
واکنش رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان به گزارش آوای رودکوف با عنوان:تراژدی غمناک درختان سربریده در تلرش :
نیاز است از سوی مسئولین نهادهای امنیتی و نظامی با این متخلفین مسلح که از هر اقدامی ابایی ندارند برخورد سریع و قانونی صورت پذیرد؛ والا از دست من ذبیح الله محمدی،سعید آبیار و خسرو محمدی با دستان خالی و بدون هر گونه مجوز قانونی حمل سلاح کاری برای برخورد با افراد مسلح بر نمی آید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛مهندس ذبیح الله محمدی رئیس اداه منابع طبیعی شهرستان لنده طی یاداشتی  به گزارش "پایگاه خبری آوای رودکوف با عنوان:"قطع زندگی در سکوت/ تراژدی غمناک درختان سربریده در تلرش لنده" و اکنش نشان داد و نوشت:

در محدوده کوه تلرش  که مرز بین دو شهرستان بهبهان و لنده می باشد و صعب العبور بوده و ۵ ساعت پیاده روی برای دسترسی به آن میباشد  یک خانواده عشایری سکونت دارند.

متخلفین و قاچاقچیان این منطقه کوهستانی در محدوده شهرستان بهبهان سکونت دارند و اقدام به قطع درختان بلوط بعضاً در حوزه شهرستان بهبهان می نمایند ،او با احداث کوره ذغال ؛ محموله قاچاق خود را از طریق شهرستان بهبهان به اهواز و سایر شهرستانهای استان خوزستان می‌فرستند که متاسفانه در این مسیر هیچگونه برخورد قانونی با آنها صورت نمی گیرد.

در سالهای گذشته متخلفین این حوزه شناسایی و با تنظیم پرونده تخلف ،برخورد قانونی از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده صورت گرفت.

کوه تلرش و حاتم به دلیل مسلح بودن متخلفین طی سالهای گذشته محلی برای قطع درختان و ایجاد کوره های ذغال شده  و متخلفین که همگی ساکن استان خوزستان شهرستان بهبهان می‌باشند در فصل تابستان سطح عظیمی از جنگلهای این منطقه را طعمه حریق می نمایند.

طی چندین مرحله به سمت نیروهای منابع طبیعی شهرستان لنده تیراندازی کردند .و علیرغم انعکاس همه این اتفاقات در مکاتبات فراوان،تاکنون فریادرسی پیدا نشد!!!

براستی یک شهرستان با دو نیروی حفاظتی چگونه میتواند با دستان خالی  با ۱۰ تا ۱۵ نفر فرد مسلح که سروصورتشان بسته است مقابله کند .؟

تمام اقدامات لازم اعم از شناسایی؛ تنظیم شکوائیه و تکمیل پرونده تخلف از طریق اداره مکنابع طبیعی شهرستان لنده انجام شد ولی با کمال تاسف به هر دلیلی نتیجه بخش نبوده است!!!!!

بنابراین نیاز است از سوی مسئولین نهادهای امنیتی و نظامی با این متخلفین مسلح که از هر اقدامی ابایی ندارند برخورد سریع و قانونی صورت پذیرد؛ والا از دست من ذبیح الله محمدی،سعید آبیار و خسرو محمدی با دستان خالی و بدون هر گونه مجوز قانونی حمل سلاح کاری برای برخورد با افراد مسلح بر نمی آید.

بیشتر بخوانید:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: