« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
سید حمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش و گزارشگر برگزیده صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سید حمدالله خواهش نیک  معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش  و گزارشگر برگزیده صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.


وی  متولد ۵ شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در منطقه سادات امامزاده علی هست ، سه فرزند به نام های سید علی، سید عرفان و سید احسان دارد و سال ۷۹ ازدواج کرد. از کودکی به خبرنگاری و مقاله نویسی علاقه داشت و در دوره راهنمایی و دبیرستان و تربیت معلم کارهای هنری و مسابقات شرکت می کرد، دوران ابتدایی در سادات امامزاده علی و سرفاریاب و راهنمایی در سرفاریاب و همچنین متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی دهدشت در رشته ریاضی و فیزیک گذراند.

پس از آن وارد تربیت معلم شیراز شد و به عنوان دبیر در مناطق چاروسا، دهدشت و حومه یاسوج خدمت کردم از تربیت معلم در سال ۷۰ با استاد روحی در خبر جنوب شیراز تولید تجربه خبرنگاری را پیدا کرد و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری ایرنا کار کرد و پس از آن وارد صدا و سیما شد.

پایگا خبری آوای رودکوف این مصیبت  جانسوز را به عموم مردم ؛ خانواده آن سعید فقید؛ اصحاب رسانه و فرهنگیان استان  تسلیت  عرض می نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: