« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
با حضور فرمانده تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع)؛
هم زمان با گرامی داشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان لنده، از شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس استقبال باشکوهی به عمل آمد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛عصر امروز هم زمان با گرامی داشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان لنده، از شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس استقبال باشکوهی به عمل آمد.


در این مراسم معنوی و نورانی مردم و مسئولان با حضوردر ورودی شهر لنده و مصلی بزرگ امام خمینی و با ذکر صلوات و در فضایی ملکوتی به استقبال این شهید بزرگوار آمده بودند که پس از مشایعت ستاد تفحص، پیکر مطهر این شهید بزرگوار هم چون نگینی در دستان مردم شهید پرور لنده قرار گرفت و با همراهی مردم غیور همیشه در صحنه شهرستان، این شهید والامقام از ورودی شهر تا مصلی تشییع شد.


تکفیری ها به دنبال حذف شیعیان بودند

سردار رفیق دوست فرمانده تیپ 15 امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بهبهان در این مراسم معنوی طی سخنانی گفت:سردار سلیمانی با بسیج تمام نیروهای شیعه در چندین کشور و بسیج نیروهای جبهه مقاومت جلو تفکر بسیار خطرناک تکفیری ها را گرفت.

وی افزود:تکفیری ها به دنبال تشکیل اولین حکومت خود در شام بودند و هدفشان این بود که نامی از شیعه نباشد .

فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بهبهان اظهار داشت:حاج قاسم سلیمانی با دشمن تا دندان مسلح ایستاد و با سازماندهی نیروها توانست سوریه را از دست تکفیری ها پاکسازی کند.

سرتیپ رفيق دوست تاکید کرد:خصوصیت بارز و منحصر به فرد حاج قاسم اخلاص ایشان بود .

سخنران مراسم شهادت سردار سلیمانی در پایان گفت:ویژگی به معنای واقعی حاج قاسم ولایت پذیری ایشان نه در حرف بلکه در عمل بود.


مسئولیت ها  زودگذرند مدیران با برنامه و میدانی باشند

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه لنده نیز طی سخنانی با تشکر از حضور با شکوه مردم گفت:دشمن چندین برنامه برای حذف فیزیکی سردار سلیمانی داشت تا آنکه به  هدف شوم خود رسید.

سرهنگ روح الله ویسی افزود:دشمن در فضای مجازی هم بر علیه ملت ایران و روح نازنین حاج قاسم سلیمانی نقشه های شومی در سر دارد و ما باید به هوش باشیم. 

وی در ادامه گفت:سردار سلیمانی یک چهره ملی و  بین المللی بود و یک انسان کامل در همه ابعاد و نمونه یک انسان کامل بود. 

فرمانده سپاه لنده خطاب به مسئولان شهرستان گفت:اگر شماها امروز بر صندلی مسئولیت نشسته هستید به تبع خون شهدا و جانفشانی ۹۱شهید گلگون کفن لنده است.

سرهنگ ویسی در پایان گفت:مدیران باید از روی صندلی ها بلند شوند  و به صورت میدانی در خدمت مردم و محرومین باشند  و همه ی ما باید بدانیم که این مسئولیت ها  زودگذر و روزی تمام می شوند.


فیلم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: