« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
به نقل از ژایگاه اطلاع رسانی پلیس:
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل اصلی ایجاد نزاع و درگیری مسلحانه خیابان هجرت ۳ شهر یاسوج خبر داد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:سردار کیقباد مصطفایی اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره نزاع و تیراندازی به منزل شخصی خالی از سکنه در تاریخ 23 دی ماه سال جاری در خیابان هجرت 3 شهر یاسوج، بلافاصله عوامل انتظامی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه قبل از رسیدن مأموران به محل مورد نظر عامل اصلی نزاع متواری شده بود، افزود: مأموران انتظامی بلافاصله پس از آغاز درگیری با حضور در محل از ادامه نزاع جلوگیری و با استقرار نیروها اوضاع منطقه را تحت کنترل قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه با تلاش مستمر پلیس و انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضایی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان و شهرستان گچساران متهم را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در یکی از شهرستان های تابعه دستگیر و یک قبضه اسلحه برنو مورد استفاده در نزاع را نیز کشف و ضبط نمودند.

سردار مصطفایی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه علت نزاع را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که پلیس هرگز اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مصادیق هنجارشکنی و اخلال در امنیت، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: