« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
سرپرست شهرداری دوگنبدان خبر داد:
سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت: در یک اقدام فوری طبق دستور ویژه طرح جمع آوری پسماندها و نخاله های ساختمانی ،باغی و دیگر زباله ای سبک و سنگین پیاده رو های سطح شهر آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از گچساران؛سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت: در یک اقدام فوری طبق دستور ویژه طرح جمع آوری پسماندها و نخاله های ساختمانی ،باغی و دیگر زباله ای سبک و سنگین پیاده رو های سطح شهر آغاز شد.


سید مصیب موسوی نژاد با اشاره به آغاز طرح ساماندهی پیاده روهای سطح شهر اظهار کرد:پیاده رو ها با توجه به نقشی که در توسعه فضاهای شهری و همچنین تعاملات اجتماعی می توانند ایفاء کنند از جایگاه خاصی برخوردار هستند. 


وی بیان کرد: در همین راستا شهرداری اقدام به ساماندهی پیاده روهای دو طرف برخی از مناطق شهری دوگنبدان کرده است.


سرپرست شهرداری دوگنبدان تصریح کرد:شهرداری در مناطق بلوار گلستان، حدفاصل تالار رضا تا میدان فردوسی ، پانصد دستگاه پارک پونه ، حاشیه کارکنان کندن گودال برای درخت و جمع آوری نخاله ، کندن گود برای درخت وکندن کانال برای جوب آب وجمع آوری نخاله در حاشیه شیرینی فروشی هزار و یک شب، ۱۰۸ دستگاه تمیزکاری حوزچه آب پارک حاشیه ونخاله درون حوزچه و رزمندگان شهید محلاتی کانال کناره پارک جمع آوری نخاله درون کانال ولایروبی درون کانال وحاشیه کناره چهاراه رزمندگان اقدام کرده است.


موسوی نژاد با اشاره به ضروری بودن ساماندهی وضعیت معابر سطح شهر،عنوان کرد: اقدامات عمرانی در حال اجرا در زمینه های اجرای کفپوش، پیاده روسازی و جدولگذاری در دوگنبدان می باشد.


وی با عنوان اینکه تداوم اقدامات عمرانی به منظور ساماندهی معابر سطح شهر ادامه دارد، گفت:اعتبارات اقدامات انجام شده از محل درامدهای داخلی شهرداری می باشد.


سرپرست شهرداری دوگنبدان خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح ساماندهی معابر سطج شهر اعتباری بیش از ۱۸میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.


موسوی نژاد با اشاره به لزوم تعامل و همکاری شهروندان در حفظ پاکیزگی شهر اظهار کرد: از شهروندان محترم خواهشمندیم نسبت به ریختن انواع پسمانده ها در پیاده رو ها و حاشیه معابر خود داری کنند چرا که این کار چهره نامناسبی به شهر می بخشد و امیدواریم در این مسیر یاری رسان شهرداری باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین