« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
در سال تحصیلی 1400، محقق شد:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور استانداردسازی تجهیزات گرمایشی مدارس این استان، در سال جاری، 50 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایرنا، پیروز کرمی در شورای آموزش و پرورش باشت با اعلام این خبر اظهار داشت: با اعتبار اختصاص یافته شده تجهیزات گرمایشی غیراستاندارد از مدارس استان برچیده می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در چند سال اخیر بیش از ۹۰ درصد تجهیزات گرمایشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد استانداردسازی شده است.

وی در تشریح تجربیات تلخ آتش‌سوزی برخی مدارس کشور در سال های گذشته به دلیل غیراستاندارد بودن تجهیزات گرمایشی اذعان داشت: این تجهیزات بتواند گامی برای ایمنی و رفاه دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

کرمی از برنامه‌ریزی برای انجام عملیات اجرایی آسفالت ، ایزوگام و تجهیزات گرمایشی در مدارس باشت خبر داد و متذکر شد: در سالجاری ۶۵ میلیارد ریال اعتبار به تکمیل طرح نوسازی مدرسه فاطمیه این شهرستان اختصاص یافته است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: