« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
امام جمعه موقت لنده در جمع بسیجیان گردان ۴۹۰حضرت ابوالفضل العباس( ع):
امام جمعه موقت لنده در جمع بسیجیان گردان ۴۹۰حضرت ابوالفضل العباس( ع) گفت:فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی؛ عامل بسیاری از معضلات و تلخی های امروزی می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده؛حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در جمع بسیجیان گردان ۴۹۰حضرت ابوالفضل العباس( ع)گفت:سبک زندگی اسلامی،قرآنی، اهل بیتی است که به انسان امتیاز می دهد.

فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی؛ عامل بسیاری از معضلات و تلخی های امروزیست

وی افزود:خیلی از معضلات و تلخی هایی که امروز وجود دارد ریشه در این دارد که جامعه و خانواده از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفت.

حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد:اگر در جامعه اسلامی احکام اسلام، مثل خمس ،زکات ،انفاق و توجه به همسایه و برادر اجرا می شد خیلی از مشکلات مثل فقر وجود نداشت.

امام جمعه موقت لنده تصریح کرد:انقلاب اسلامی در راستای خدمت به مردم شکل گرفت و اگر برخی مسئولان در این زمینه به وظیفه خود عمل نکردند نباید به به پای جمهوری اسلامی و نظام اسلامی نوشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت:در آستانه روز قدس یادگار بنیان گذار جمهوری اسلامی هستیم وظیفه انسانی و دینی ما اقتضا می کند بر علیه رژیم کودک کش صهیونیست فریاد بزنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت:بسیجی باید در خط ولایت و رهبری و جمهوری اسلامی باشد و باید بحث جهاد تببین که رهبری فرمودند" تبیین مسائل حقیقی واجب است."جدی گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: