« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
سیاسی؛
فرماندار شهرستان لنده طی پیام ، همه اقشار جامعه و شهروندان شهرستان لنده را به حضور در راهپیمایی قدس دعوت کرد.

پایگاه خبری آوای رودکوف: فرماندار شهرستان لنده طی پیام ، همه اقشار جامعه و شهروندان شهرستان لنده را به حضور در راهپیمایی قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنده، جلال دانش روز قدس را برآمده از عمق نگاه و اندیشه والای امام راحل برشمرد و گفت: این مسئله ای است که نه تنها متعلق به جهان است بلکه به پاسداشت از حقوق بشر و تکریم حقوق انسان بایستی مورد توجه همه ما قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه امام (ره) عمق استراتژیک جهان اسلام و محل اتحاد و همبستگی جهان اسلام را در جمعه پایان ماه مبارک رمضان قرار داد، افزود: بر همه فرض و لازم است که از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنیم، و در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنیم و این حضور قطعا جزو اعمال صالح ما قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان لنده در پایان ضمن دعوت از همه اقشار خصوصا جوانان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: در این راهپیمایی حضور به هم برسانیم و از تحرکات رژیم صهیونیست در فلسطین اعلام انزجار کنیم چرا که به فرموده امام راحل فلسطین پاره تن اسلام است و بایستی از آن حراست و حفاظت کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: