« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت:اگر امام عزیز ما روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند، بدون تردید تا امروز دستاوردهای بزرگی برای امت اسلام داشته است.

وی از خانواده‌های شهدا، معلمان، دانش آموزان، روحانیت عزیز، شورای اداری ،شورای تامین و همه کسانی که از روی وظیفه شناسی در میدان بزرگ راهپیمایی روز قدس، حاضر شدند ،تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت :همزمان با دسیسه های همیشگی غده سرطانی، خيانت های حامی بزرگ اسرائیل ،یعنی آمریکای خبیث هم نسبت به ملت‌های مختلف از جمله ملت با شرافت ایران اسلامی تمامی ندارد.

امام جمعه لنده خاطر نشان کرد:طبق آنچه که مقامات سیاست خارجی ایران گفتند مباحث فنی در مذاکرات هسته ای کاملا مطرح شده و نقطه ابهامی برای طرفین باقی نمانده، آنچه هست بهانه جویی های سیاسی آمریکاست، که مهمترین مانع بر سر دستیابی به توافق است.

محمودی اصل تاکید کرد:دولت امروزی آمریکا در تلاش است برای مقصر سازی ایران و با نگه داشتن نام سپاه قدس در فهرست گروه‌های تروریستی، به این بهانه مجددا ایران را به پای میز مذاکرات بکشاند و از این طریق به زعم باطل خود همچنان بتواند برجام های دیگری رقم بزند.

خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:این در حالی است که دولت جدید و نظام اسلامی همه تلاش خود را معطوف به مذاکرات نکرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در پایان با تبریک پیشاپیش روز معلم گفت:سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انشالله از این به بعد، باید خیلی قوی تر در برنامه های مدیران باشد، امیدواریم به خواسته معلمان به خصوص در عرصه معیشتی هر چه زودتر پاسخ مناسب داده و اعلام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین