« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از انعقاد تفاهم‌نامه میان وزارت نفت واستانداری کهگیلویه و بویراحمد در راستای بهبود زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج ؛کیامرث حاجی‌زاده در نشست بررسی پروژه‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دارابی مدیرکل عمرانی وزارت برگزار شد، گفت: ۷۶۰۰ کیلومتر لوله نفتی در سطح استان وجود دارد که عشایر و مردم منطقه حفاطت و حراست از این لوله‌ها را بر عهده دارند.

انعقاد تفاهم‌نامه ۵۴ میلیاردی میان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و وزارت نفت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ایجاد زیرساخت‌ها در استان با همکاری و مساعدت وزارت نفت تاکید کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که در استان وجود داشت طولانی شدن روند احداث پروژه‌ها بود که ۱۵ و بعضا ۱۷ سال به طول می‌انجامید اما تلاش کردیم این روند کاهش پیدا کرد و استان به کارگاه عمرانی تبدیل شد.

وی با اشاره به ایجاد منطقه ویژه انرژی در گچساران گفت: گچساران کریدور صادرات نفت ایران است لذا جاده‌هایی که در مناطق نفتی استان خصوصا گچساران_ باباکلان و گناوه است هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان برای چهار خطه شدن محور کوپن_ بوستان در جاده شیراز به گچساران اختصاص داده شد، گفت: تمامی کهگیلویه و بویراحمد محروم است لذا وزارت نفت در زمینه مبلمان شهری به کمک شهرداری‌های استان خصوصا مناطق نفت‌خیز بیاید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی در استان گفت: علوم پزشکی با حمایت مجموعه استان این موضوع را پیگیری کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وزارت نفت کمک کند تا مدارس کانکسی از استان جمع‌آوری شود، ضمن اینکه برای احداث چمن‌های مصنوعی وزارت نفت به ورزش استان کمک کند.

وی با بیان اینکه وزارت نفت در ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی به طور جدی به استان کمک کند، افزود: اوج محرومیت استان را در منطقه پهنوک بهمئی شاهد هستیم، منطقه‌ای که جاده روستایی و آب آشامیدنی پایداری ندارد و تنها از نعمت برق برخوردار است.

حاجی‌زاده از انعقاد تفاهم‌نامه ۵۴ میلیاردی میان استان و وزارت نفت خبر داد و گفت: ۱۷ میلیارد تومان این اعتبار به حوزه فرهنگی شهرهای نفتی کهگیلویه و بویراحمد مثل مصلی و گلزای شهدای باشت و حوزه علیمه اختصاص یافته است.

حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از بی‌مهری برخی رسانه‌ها گفت: ۱۱.۲ درصد تلفات انسانی در کمربندی یاسوج اتفاق افتاد که برای این محور اعتبار گذاشتیم و باند اول این پروژه تا کمربندی مختار آماده بهره‌برداری است اما رسانه‌ها تیتر می‌زنند که پروژه لاک‌پشتی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه مشکلات زیادی را در باند دوم کمربندی گچساران شاهدیم، گفت: ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه، ۱۰ میلیارد به پروژه باند دوم باشت و ۵ میلیارد به محور لیکک_ جایزان اختصاص داده شده که از وزارت نفت می‌خواهیم اعتبار بیشتری به این پروژه‌ها اختصاص دهد.

وی با اشاره به مساعدت وزارت نفت به طرح‌های حوزه بهداشت و درمان افزود:۷ میلیارد تومان برای رایگان شدن حق انشعابات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اختصاص یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه آب گچساران و فاضلاب بهمئی، بیمارستان سوانح و سوختگی و ایمن‌سازی تنگ چویل از مصوبات جدید این جلسه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین