« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
استاندار کهگیلویه بوویراحمد خبر داد:
استاندار کهگیلویه بوویراحمد، ۹۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به پنج روستای شهرستان باشت اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سیدعلی احمدزاده به شهرستان باشت سفر کرد و در بازدید از روستای مله برفی در جمع مردم این روستا اظهار داشت: این اعتبار برای تکمیل طرح آبرسانی به روستاهای چم بلبل، مله برفی، امام ضامن، اسلام آباد و تلخ آب پیش بینی شده است.

اختصاص ۹۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به پنج روستای باشت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکل آب آشامیدنی و جاده بین مزارع کشاورزی این روستاها در دستور کار مسئولان قرار می گیرد.

وی با اشاره به مشکلات مردم این روستاها برای تامین آب آشامیدنی سالم و نیمه تمام ماندن این طرح از ۲ سال پیش تاکنون بر تلاش برای از سرگیری عملیات اجرایی این طرح و تکمیل آن در شهریورماه امسال تاکید کرد.

احداث ۲ مخزن ۲۰۰ متر مکعبی و سه هزار و ۴۵۰ متر خط انتقال لوله از بخش های مهم طرح آبرسانی به این پنج روستاست.
براساس قرارداد اولیه، این طرح قرار بود با ۱۵۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری اجرا می شد.

استاندار کهگیلویه بویوراحمد در جمع مردم روستای مله برفی اظهار داشت: محرومیت زدایی و توسعه مناطق محروم استان با افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی، برنامه دولت است.

دکتراحمدزاده تصریح کرد: عزم دولت برای توسعه مناطق دورافتاده با تخصیص تمام اعتبارات مناطق محروم و کمک های فنی اعتبارات برای اجرای طرح های مختلف عمرانی و تولیدی در بخش های خدمات، زیربنایی، کشاورزی، صنعت و گردشگری است.

استاندار کهگیلویه ویراحمد تاکید کرد: اولویت تکمیل پروژه های در دست اجرا و نیمه تمام است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران وباشت هم در این بازدید با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت های اولیه زندگی برای ماندگاری اهالی در روستاها و پیشگیری از مهاجرت به شهرها از مسئولان خواست تا برای تکمیل آبرسانی به پنج روستای باشت تلاش بیشتری داشته باشند.

سید ناصر حسینی پور با بیان اینکه نبود جاده بین مزارع از دیگر مشکلات مردم روستای مله برفی است ابراز داشت: ۲ میلیارد ریال اعتبار نیز برای ساخت جاده بین مزارع در این روستا اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه، روستای مله برفی بیش از ۷۰ هکتار مزرعه دارد و درآمد اصلی مردم از طریق کشاورزی تامین می شود تاکید کرد: احداث جاده بین مزارع به رفاه کشاورزان برای کشت و کار کمک می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین