« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
دومین «جشنواره دانشگاه پاک» با حضور مشاور معاون وزیر علوم و دانشجویان 7 استان کشور به کار خود پایان داد

 به گزارش آوای دنا ،دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با فیلم کوتاه سراب آرامش به کارگردانی مشترک  امین مطوریان و امید نجار موفق به کسب عنوان بهترین فیلمنامه برای  فیلم برتر کوتاه شد.

شایان ذکر است اختتامیه دومین جشنواره دانشگاه پاک با حضور مشاور مدیر کل فرهنگ و اجتماعی وزارت علوم، رئیس دانشگاه های ایلام و پیام نور، معاونین، اساتید و دانشجویان دانشگاه های لرستان، کرمانشاه، همدان، خوزستان، کهکلویه و بویراحمد، ایلام و چهارمحال و بختیاری در سالن آمفی تئاتر آیت الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار شد.

در این مراسم، مشاور مدیر کل فرهنگ و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تقدیر از زحمات مسئولین دانشگاه ایلام برگزاری جشنواره را مطلوب عنوان کرد.وی همچنین با اشاره به اینکه ۳۴۰ اثر به این مسابقه راه یافته‌اند، خاطر نشان کرد: ۱۰۱ اثر در قالب پوستر، عکس و کاریکاتور، ۱۵۳ جمله حکیمانه و کوتاه، ۳۷ شعر، ۱۰ خاطره، ۳۵ متن ادبی، ۴۳ داستان کوتاه و بلند، ۳۰ نشریه، ۱۶ مقاله، پنج فیلم، دو برنامه اندروید تلفن همراه، ۱۲ وبلاگ و یک بازی در این مسابقه شرکت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: