« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

فارس : وزیر کشور گفت: برای امسال اربعین حسینی(ع) تاکید بر همان تزریق سه دز واکسن است. البته اکنون وضع عمومی کشور خوب است اما باید مراقبت لازم انجام شود.

«احمد وحیدی» وزیر کشور روز سه‌شنبه در حاشیه چهل و چهارمین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: براساس گزارش ارائه شده در نشست امروز، شیوع گونه هایی از بیماری کرونا در برخی از کشورهای همسایه و برخی کشورهای دورتر وجود دارد که باید بر مراقبت های لازم در خصوص کنترل بیماری تاکید شود.

وزیر کشور ادامه داد: برای همین در نشست امروز بحث شد که محدودیت های سفر به خصوص همراه داشتن آزمایش منفی کرونا از مسافران ورودی از کشورهای همسایه لحاظ شود تا شرایط اطمینان بخشی در کنترل بیماری حاصل آید.

وحیدی با بیان اینکه نباید با توجه به فروکش کردن بیماری، نسبت به مدیریت بیماری عادی انگاری شود، اضافه کرد: در همین خصوص متخصصان وزارت بهداشت نسبت به تزریق دز سوم برای افرادی که چهار ماه از تزریق دز دوم آنها گذشته و سطح ایمنی شان پایین آمده است، تاکید دارند.

وی درباره مراسم اربعین حسینی (ع) هم گفت: برای امسال اربعین حسینی(ع) تاکید بر همان تزریق سه دز واکسن است. البته اکنون وضع عمومی کشور خوب است اما باید مراقبت لازم انجام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر تصمیم گیری درخصوص استفاده از ماسک هم اظهار کرد: دو دیدگاه در جلسه مطرح شد که این پیشنهادها به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه می شود تا تصمیم نهایی گرفته شود.

وحیدی افزود: وضعیت عمومی مدیریت بیماری در کشور مناسب است اما باید مراقبت های لازم را داشته باشیم تا دچار غفلت نشویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین