« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
استاندار کهگیلویه و بویر احمد:
استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات و به تصویر کشیدن زحمات و فعالیت‌های نظام به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید علی احمد زاده در نشست شورای اداری این استان تاکید کرد: این هفته فرصتی برای دولتمردان است تا خدماتشان را برای مردم بیان کنند و به خدمات شان سرعت ببخشند و از سویی بر امیدواری مردم به آینده بیافزایند.

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت به مردم است

وی از مدیران استانی، فرمانداران و دیگر فعالان عرصه خدمتگزاری خواست تا در راستای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری طی یکسال اخیر هر چه دولت در بخشهای مختلف زیرساختی و عمومی هزینه کرده و ارزیابی از میزان دستیابی به اهداف یک ساله گذشته را برای مردم تشریح کنند.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیران باید بدانند که خدمت به مردم نعمت است باید قدر این مهم دانسته شود و چنانچه غفلت صورت گیرد فرصت ها از بین خواهند رفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مدیران دستگاه های اجرایی استان کارها را ساماندهی و اولویت بندی و از وقت نهایت استفاده را کنند.

احمد زاده تصریح کرد: بخشی از طرح های افتتاحی و کلنگ زنی در استان مربوط به تکمیل برخی طرح ها در دولت قبل بوده که قدردان زحمات مدیران دولت قبل هستیم اما ادامه دهنده کار مدیران فعلی هستند که علاوه بر تکمیل آن ها پروژه های بسیار دیگری برای افتتاح و کلنگ زنی در دست اجرا دارند.

وی بیان کرد: در سفر رییس جمهور به استان از ۲۲ هزار میلیارد تومان اعتبار بهره مند شدیم و علاوه بر این چهار هزار میلیارد تومان نیز متمم سفر اخیر به استان تعلق گرفت که این اعتبارات بی نظیر هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان به همراه بسیج و سپاه در حوزه های مختلف آب (۱۸۷ روستا)، راه(۱۳۵ روستا)، و موارد دیگر برای محرومیت زدایی از نقاط مختلف استان وارد عمل شده اند.

احمد زاده با اشاره به طرح مهم عمرانی جاده یاسوج به سی سخت تاکید کرد: این جاده با تصویب ۵۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رییس جمهور اعتبار دارد و ۲ تونل رفت و برگشت جداگانه برای آن در حال احداث است.

جهش مطلوب درطرح های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال جهش بسیار مطلوبی در حوزه طرح های افتتاح و کلنگ زنی در استان روی داده است.

کیامرث حاجی زاده افزود: سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مجموع طرح های کلنگ زنی و افتتاح بود که این رقم در هفته دولت امسال به یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده که جهش قابل قبولی است.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در کشور است که متمم سفر در این استان با اصل مصوبات سفر نزدیک است و با پیگیری های انجام شده توسط مسئولان ارشد استانی این مبلغ به استان اختصاص داده شده است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: طرح های مختلف عمرانی در حوزه آب، راه، جاده و سایر موارد در نقاط مختلف استان به قوت در حال انجام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: