« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
صبح امروز انجام شد:
آئین تکریم و معارفه معاونت پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،طی آیینی در آموزش و پرورش شهرستان لنده، معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان لنده معرفی شد.

آئین تکریم و معارفه معاونت پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لنده برگزار شد

در این آیین که با حضور  کارکنان آموزش و پرورش شهرستان لنده برگزار شد با حکم مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدمحمد صالح یونسی به عنوان معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع  شهرستان لنده معرفی و از خدمات سید حجت الله تقوی نژاد معاون سابق آموزش و پرورش تقدیر شد.

 رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در این مراسم با تسلیت ایام اربعین حسینی از زحمات سه ساله سید حجت الله تقوی نژاد در پست معاونت این اداره  تشکر و اظهار داشتند: دوست داشتیم وی در این ویژه برنامه که برای تکریم ایشان هم بود حضور می داشتند.

عبدالرحیم  آهنین جان در ادامه با تشریح مهمترین وظایف معاونت پژوهش برنامه ریی و توسعه مدیریت گفت: امیدوارم آقای یونسی که از نیروهای خدوم و با تجربه شهرستان هستند با به کارگیری تمام توان خود ضمن احیائ بخش پژوهش این معاونت برنامه ویژه ای برای جذب اعتبار از طرق مختلف برای بهبهود شرایط اداره آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند.

در ادامه این برنامه محمدصالح یونسی معاونت جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده ضمن تسلیت ایام اربعین از زحمات معاونت قبلی تشکر و اظهار داشتند: با برنامه ریزی و امادگی برای این پست اماده ام و ان شاء الله بتوانم با پاکدستی و شفافیت قدم های خوبی جهت اعتلای آموزش و پرورش شهرستان بردارم.

 در پایان مراسم ابلاغ محمد صالح یونسی توسط "عبد الرحیم آهنین جان" رییس آموزش و پرورش شهرستان قرائت و به وی اهدا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: