« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛صالح نیکبخت در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد گفت: من به همراه علی رضایی دیگر همکارم وکالت اولیای دم پرونده مهسا امینی را برعهده گرفتیم. روز دوشنبه یکی از ما (آقای رضایی) در دادسرای جنایی حضور یافت و توضیحاتی را به آقای شهریاری ریاست دادسرای جنایی و داد و پس از آن بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده و پدر و برادر و خاله مهسا امینی تحقیق کردند.

شکایت خانواده مهسا امینی از عاملان دستگیری او

وی افزود: ما در این جلسه از سرپرست دادسرای جنایی و بازپرس محترم پرونده تقاضا کردیم با توجه به وضعیت خاص پرونده، تحقیقات لازم و دقیق از نحوه بازداشت تا جریان انتقال مهسا به بیمارستان کسرا و ارائه فیلم و عکس همه لحظات بازداشت و ماندن او در پلیس اخلاقی در اختیار ما قرار گیرد و حق دسترسی دائم به پرونده داشته باشیم. آقای شهریاری در این جلسه ضمن اعلام همدردی با خانواده مهسا، قول دادند که به دقت به پرونده رسیدگی شود و هر آنچه که مورد درخواست ما باشد صورت گیرد. ایشان قول داد که علاوه بر پزشکان پزشکی قانونی، هیات پزشکی که خانواده مهسا امینی معرفی می‌کنند نیز در جریان تحقیقات و ایرادات احتمالی وکلا و خانواده قرار گیرند و به نظرات آنان نیز توجه شود.

نیک بخت ادامه داد: ما مجددا هفته آینده برای حضور در دادسرا همراه پدر مهسا حضور خواهیم یافت ولی به دلیل این‌که پدر مهسا امینی برای رفت و آمد مشکلاتی دارند از ما خواستند که به اطلاع بازپرس محترم پرونده و آقای شهریاری برسانیم که با توجه به معرفی وکلا، دیگر نیازی به حضور پدر و مادر ایشان نباشد.

وی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند.

نیک بخت در پایان گفت: حرف‌های ما در مورد جریان پرونده فعلا همین است و جز این مطلب، چیز دیگری نخواهم گفت.

مهسا امینی دختر ۲۲ ساله‌ اهل سقز ۲۲ شهریور ماه از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت و پس از دستگیری و هدایت به یکی از مقرهای پلیس تهران و انتقال به بیمارستان جان باخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: