« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
وزیر آموزش و پرورش :
وزیر آموزش و پرورش از وجود عقب ماندگی ها در بسیاری فعالیت های آموزش و پرورش سخن گفت و افزود : هدف اصلی این وزارتخانه ، تامین عدالت آموزشی در همه نقاط کشور است.
منبع: ایرنا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، یوسف نوری با اعلام این خبر اظهار داشت : دولت در صدد تامین عدالت آموزشی در همه مناطق کشور با کمک مردم و مردمی سازی فعالیت های آموزشی است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد : رفع عقب ماندگی های آموزش و پرورش ، مستلزم همکاری مردم است .

وی از وجود مشکل هایی در سرویس بهداشتی ۱۳ هزار مدرسه در کشور خبر داد و افزود : مشکل حدود هفت هزار واحد از این واحدها ، رفع شده است.

وی از آعاز ساخت دو هزار و 100 فضای آموزشی در کشور سخن گفت و تصریح کرد: سه فضای ورزشی در شهر زلزله زده سی سخت آماده می شود .

نوری با بیان اینکه بخشی از مشکلات ورزشی شهرستان دنا با ساخت فضاهای ورزشی رفع می شود یادآور شد: هنوز مدارس کانکسی در کشور وجود دارند .

وی بر لزوم فراهم سازی بستر حضور خیرین در همه مناطق کشور تاکید کرد و متذکر شد : احکام رتبه بندی معلمان به زودی صادر می شود.

وی با اشاره به اخذ رتبه یک کنکور امسال توسط یک دانش آموز از کهگیلویه و بویراحمد و یادآور شد: کسب این رتبه ، نشان دهنده همت معلمان بوده است.

مدینه صابری / خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: