« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
رودکوف ورزشی؛
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :در حکمی به امضای رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور ،آیت اله امینی به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان منصوب شد .


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :در حکمی به امضای رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور ،آیت اله امینی به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان منصوب شد .

سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان با بیان این خبر افزود:در حکم انتصاب امینی به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی کهگیلویه وبویراحمد که به امضای رضا زارعی ،رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی کشور رسیده آمده است:

جناب آقای آیت اله امینی
به استناد نامه شماره 219/3/10044 تاریخ 1401/09/02 اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،موجب این حکم ،جنابعالی از تاریخ 1401/9/2 به مدت چهار ماه به سمت سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد تا تشکیل مجمع منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود به استناد آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی مصوب وزارت ورزش و جوانان (مصوب 1400/9/10 )به منظور تحقق اهداف هیات متبوع ، نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید.

اجرای تمام قوانین جاری اداره کل ورزش و وزارت ورزش و جوانان
اداره هیات کوهنوردی استان و شهرستان های تابعه
ثبت نام متقاضیان واجد شرایط پست ریاست هیات و برگزاری مجمع انتخاباتی در اسرع وقت با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان
رسیدگی به امور باشگاهها و دوره های آموزشی مطابق آیین نامه های فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی
رسیدگی به امور جاری هیات استان

امید است با توکل به خداوند متعال و با در نظر گرفتن اهداف ، ضوابط ،مقررات و خط مشی فدراسیون با به کارگیری نیروهای متعهد،متخصص و توانمند در انجام امور محوله موفق و موید باشید.


رضا زارعی
رئیس فدراسیون کوهنوردی
وصعود های ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: