« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
آوای رودکوف؛
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده از مالکان موتورسکلیت های توقیفی خواست تا به این اداره مراجعه نمایند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده گفت: مالکان و متصرفان لنده ای که موتورسیکلت‌های توقیفی دارند می‌توانند با در دست داشتن مدارک مربوطه برای تحویل موتورسیکلت خودبه این اداره مراجعه نمایند.

سروان جمشید آبادی تصریح کرد این طرح شامل حال کسانی که پرونده قضایی دارند نخواهد شد.

ایشان در ادامه ؛ با بیان اینکه عمده موتورسکلیت های توقیفی به دلیل عدم رعایت مقررات رانندگی می باشد اظهار داشت:رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی وظیفه همگان است و همه راکبان وسایل نقلیه باید به آن احترام بگذارند در غیر این صورت شهر دچار نا امنی و گره های ترافیکی می شود.

سروان آبادی گفت: متاسفانه راکبان موتور سیکلت در بسیاری از موارد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند و همین موضوع باعث شده تا برخوردهایی در این خصوص با راکبان آنها انجام شود.

وی اضافه کرد: یکی از تخلفات آشکار راکبان موتور سیکلت که بسیار زیاد به چشم می خورد عدم استفاده از کلاه ایمنی است که در صورت بروز حادثه باعث آسیب های جبران ناپذیر و یا مرگ می شود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده با اشاره به اینکه پلیس با چشم باز با موتور سیکلت سواران متخلف برخورد قاطع و جدی می کند، افزود: ماهیانه در شهر لنده شاهد توقیف تعدادی موتور سیکلت فاقد کلاه ایمنی و مدارک شناسایی مانند گواهینامه و بیمه هستیم.

وی اضافه کرد: خانواده ها باید کنترل بیشتری روی فرزندان خود داشته باشند و اجازه ندهند که فرزندان آنها بدون گواهینامه و بیمه موتور سیکلت سوار شوند زیرا در بسیاری از موارد و بروز حوادث صدمات جبران ناپذیری به خانواده ها ایجاد می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: