« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
تا پایان دولت سیزدهم محقق می شود:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : تا پایان دولت سیزدهم ۴۰ هزار مسکن در این استان، احداث می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، سید علی احمد زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: احداث مسکن برای همه اقشار جامعه از جمله طلاب حوزه علمیه جزو اولویت‌های دولت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مشکلات مسکن طلاب در استان بطور ویژه دیده شود.

وی در تشریح لزوم ساخت مسکن برای طلاب در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: در این رابطه یکی از وظایف مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد، ارائه آمار روحانیونی است که قصد دارند در روستاهای بمانند.

وی از غفلت مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای برنامه‌های فرهنگی روستاهای سخن گفت و تصریح کرد: نقش ماندگاری روحانیون و طلبه ها در روستاها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تقویت باورهای اعتقادی انکار ناپذیر است.

وی از بنیاد مسکن خواست زمین‌های روستاهائی را برای ساخت مسکن طلاب اختصاص دهد و متذکر شد: باید بنیاد مسکن موارد مشکلدار را برای رفع مشکل اعلام کند.

احمدزاده با بیان اینکه ساخت مسکن برای طلاب و روحانیون در شهرهایی مثل دهدشت و گچساران، ضروری است یادآور شد: تسهیلات ساخت مسکن هم برای روحانیونی که دارای زمین هستند در نظر گرفته شود.

مدینه صابری/ خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: