« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
معاون اداره کل بهزیستی استان خبر داد:
معاون اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای توانمندسازی مددجویان بهزیستی و رفاه آنان در این استان جذب و هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کریم رهیده با اعلام این خبر اظهار کرد:این میزان اعتبار برای انجام خدماتی مانند مناسب سازی محیط زندگی و خودرو، تغذیه ، کمک هزینه حمل و نقل،خرید تجهیزات توان بخشی مانند ویلچر، کفش طبی، تشک مواج و سمعک،کمک هزینه کاشت و تعمیرات دستگاه کاشت حلزون،گفتار درمانی،کار درمانی،فیزیوتراپی و سایر خدمات توان بخشی،کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان معلول نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

۱۰ میلیارد تومان برای توانمندسازی مددجویان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا پایان سال جاری ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای بهبود وضعیت زندگی مددجویان بهزیستی استان جذب و هزینه شود.

رهیده تاکید کرد: در زمان حاضر ۲۳هزار مددجوی بهزیستی این استان از خدمات بهزیستی بهره مند هستند که ۱۵ هزار و ۱۰۰ نفر از این تعداد مستمری ماهیانه دریافت می کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:هم اکنون ۹۲۰ معلول به منظور تامین هزینه پرستاری ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می کنند.

رهیده تاکید کرد:نقدی شدن کمک هزینه پوشینه برای مددجویان معلول از اقدام های جدید دولت برای این گروه از معلولان در استان است.

کریم رهیده تاکید کرد: تا پیش از این بهزیستی کار خرید این کالای ضروری مورد نیاز گروهی از معلولان را به عهده داشت که همواره به دلیل نامناسب بودن اندازه آن مورد گلایه مندی معلولان و خانواده های آنان بود.

وی بیان کرد: در زمان حاضر یکهزار و۱۷۰ مددجوی معلول از کمک هزینه نقدی خرید پوشینه بهره مند هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: